سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709572

  بازدید امروز : 90

  بازدید دیروز : 100

تکلیف الهی

 
آنکه مغلوب غفلت شود، دلش می میرد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 89/3/20::: ساعت 5:7 عصر

چقدر جالبه که برخی سینه چاکان سید حسن خمینی معتقدند " حرکت اون روز مردم، حرکت یک جامعه عقب مانده بود نه یک جامعه متمدن"
آری، از نظر این جماعت، زائران امام خمینی (ره) اگر با شعارهای خود نسبت به سکوت در برابر دهن کجی به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی اعتراض کنند می شوند "یک جامعه عقب مانده" و اگر افرادی بر اساس یک توهم و بدون ارائه یک برگ سند و دلیل منطقی و بدون مراجعه به مراجع قانونی و قبل از طی مراحل قانونی رسیدگی به شکایات شروع کنند به سنگ پرانی و آتش زدن اموال عمومی و ضرب و شتم حافظان نظم و امنیت جامعه و حتی حمله به افراد عادی با ظاهر مذهبی و هزار جور رذالت دیگر، آن وقت این جماعت می شوند "متمدن" و اگر تصمیم بگیرند در ساعت خاصی همزمان هرچه وسائل برقی پرمصرف دارند به برق وصل کنند تا شاید برق شهر قطع شود، آن وقت اعتراضشان می شود نماد تمدن و مدنیت و "بزرگترین اعتراض مدنی" نام می گیرد و اگر روز عاشورا آتش شرارت برافروزند و با سنگ بر سر امام جماعت بزنند و ... می شوند مردم خداجوی!
این جماعت سینه چاک لطفاً به این سؤالات پاسخ دهند:
نوه امام خمینی(ره) براتون محترم تره یا خود امام خمینی(ره) و یادگارش سید احمد؟
بالاخره شبیه سازی وقایع صدر اسلام با وقایع روز برای عبرت گرفتن و شناخت موقعیت فعلی مذمومه یا ممدوحه؟
پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) که به علی و فاطمه و حسن و حسین(علیهم السلام) سفارش کرد فقط به خاطر اینکه فرزندان و نوادگانش بودند یا به خاطر این بود که جانشینان او و حجت حق روی زمین بودند؟
امام خمینی(ره) امتش را به چه چیز سفارش کرد؟ به فرزندان و نوادگانش یا به پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ جمهوری اسلامی(نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد) و عدم فراموشی آرمان قدس و فلسطین؟
آری، مردم آرمان های امام خمینی(ره) و عدم فراموشی سفارش های اکید آن مرد الهی و یادگارش را از حجة الاسلام سید حسن خمینی مطالبه می کردند و به او هشدار می دادند که به سپاه بیعت شکنان و عمر بن سعدهای روزگار نپیوندد
چرا وقتی عده ای با دهن کجی به آرمان های امام خمینی(ره) شعار "جمهوری ایرانی" را مطرح کردند و روز قدس شعار "مرگ بر اسراییل" را حذف کردند و شعار "نه غزه نه لبنان" سر دادند، نوه امام خمینی(ره) هیچ اعتراض و موضع گیری نکرد؟
چرا در برابر آن همه فتنه علیه بنیان های مرصوص جدّش سکوت کرد و با مدافعان و عوامل تحریک فتنه گران همنشینی کرد؟
آری، دیگر او منتسب به امام خمینی(ره) نیست و حق ندارد در حرم آن روح خدا (روحی فداه) به عنوان میزبان سخنرانی کند مگر اینکه جبران مافات کند و حرف مردم هوشیار و شاگردان خمینی کبیر هم همین بود.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک