سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709344

  بازدید امروز : 25

  بازدید دیروز : 18

تکلیف الهی

 
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسر آدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: شنبه 89/3/15::: ساعت 11:1 صبح

برخی اعتراض مردم به سید حسن خمینی در مراسم سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی را رفتاری خلاف آزادی تلقی می کنند و از این نکته غافلند که اعتراض مردم دقیقاً به خاطر به رسمیت شناخته نشدن حق آزادی و انتخاب آنان در حماسه بی نظیر 22خرداد 88 از سوی ایشان و افراد مورد حمایتش است.
این رفتار مردم و ممانعت از ایراد سخنرانی توسط وی به خاطر حمایت ایشان از تحریک کنندگان اراذل و اوباش در به لجن کشیدن آزادترین انتخابات دنیا و به تلخی کشیدن بی نظیرترین جشن ملی و سکوت در برابر آن همه جنایت و خیانت در حق مردم و ولی امرشان است.
برخی هم این رفتار مردم را غیراخلاقی تلقی می کنند در حالی که غیراخلاقی ترین رفتار، رفتار منافقانه و فتنه است که قرآن کریم می فرماید:"ألفتنة أشدّ من القتل" و مردم در واقع به خاطر سکوت ایشان در برابر فتنه گران اعتراض کردند.
نمی شود داعیه دار خط امام بود و از کسانی که هم پیاله دشمنان قسم خورده امام شده اند برائت نجست.
نمی توان از امام دم زد و مهمترین توصیه امام خمینی(ره) و یادگارش را در پشتیبانی از ولایت فقیه نادیده گرفت.
وقتی در جریان انخابات مجلس ششم، اصلاح طلبان به آقای هاشمی رفسنجانی اهانت کردند سید حسن خمینی در حرم امام به تفصیل از شخصیت ایشان تجلیل کردند و اهانت کنندگان را مورد مذمت شدید قرار دادند و ما هم آن روز در حمایت از سخنان ایشان شعار دادیم و همین مردم حامی او وقتی در 8 ماه فتنه و شرارت به مقام معظم رهبری توهین شد، توقع داشتند این فرد منتسب به بیت امام خمینی(ره) پشتیبانی و حمایتش را از ولی فقیه آشکار کند و به وصیت پدرش عمل کند: "هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند."
درواقع اینکه مردم شعار می دهند"فرزند بیت امام! برگرد به خط امام" یا " وصیت حاج احمد:پیروی از ولایت" یک تذکر اخلاقی است نه رفتاری ضداخلاقی.
کسی که از حرمت شکنان اعلام بیزاری و کناره گیری نکند و در کنار کسانی قرار بگیرد که علی رغم ادعای منافقانه تبعیت از خط امام و رهبری در قبل از انتخابات 22 خرداد 88، حرمت رهبری را پس از انتخابات شکستند و پس از خطبه های 29 خرداد سال گذشته از معظم له تبعیت نکردند، چه حقی دارد بیاید در حرم امام خمینی(ره)به مقام معظم رهبری خیر مقدم بگوید؟
خلاصه اینکه: جناب سید حسن خمینی! شما که بر خلاف توصیه بنیانگذار جمهوری اسلامی و وصیت پدر بزرگوارت، در 8 ماه فتنه گری وزنی برای مقام معظم رهبری قائل نشدی که به حمایت از ایشان در برابر هتّاکان برخیزی، مردم هم برای شما وزنی قائل نیستند که بخواهند به سخنان جنابعالی گوش بسپارند!
البته طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید ظالمانه و فراتر از وزن عمل افراد و بر خلاف تقوی رفتار کنیم و اگر شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "مرگ بر منافق" سر دادیم، منظورمان سید حسن خمینی نبود بلکه منظورمان این بود که ایشان هم باید مانند آحاد ملت از افراد منافق و ضد ولی فقیه اظهار برائت و بیزاری کند.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک