سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708171

  بازدید امروز : 27

  بازدید دیروز : 13

تکلیف الهی

 
شنیدم مردی از امام صادق علیه السلام می پرسید :«کسی می گوید که دوستت دارم . من از کجا بدانم که [واقعا] دوستم دارد ؟». [صالح بن حکم]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 88/10/25::: ساعت 7:28 عصر

پس از حماسه عظیم 9 دی، سبز ها چنان مستأصل و درمانده شدند که به جای درک پیام این حماسه، در اقدامی مذبوحانه و گستاخانه مردم عاشواریی را که با قلب جریحه دار شده از هتک حرمت عزای حسینی به صحنه آمدند، به مشتی مردم شاه دوست تشبیه کردند که در مراسم حکومتی رژیم ستمشاهی(20 فروردین 1357) در شهر تبریز شرکت کردند و به نقل از روزنامه اطلاعات(21 فروردین 1357) "بار دیگر علاقه و دلبستگی قلبی خود را نسبت به سه اصل مقدس نظام شاهنشاهی، قانون اساسی و انقلاب شاه و ملت ابراز داشتند و نشان دادند که تحریکات گروه معدودی اخلالگر و مزدور بیگانه ، نمی تواند در ایمان و اعتقاد راسخ آنها کوچکترین خللی وارد سازد." تا بدینوسیله رژیم شاه دستاویزی برای سرکوب انقلابیون بیابد.
دیگه از این وقیحانه تر نمی شد درباره این ملت رشید انقلابی قضاوت کرد!
لطفاً به این سه سؤال پاسخ "آری" یا "خیر" بدهید:
1- قبول دارید رژیم شاه رژیمی فاسد و ستمگر و ظالم و نامشروع و ضدمردمی بود؟
2- قبول دارید که این رژیم فاسد و ستمگر و ظالم و نامشروع و ضدمردمی با کودتای 28 مرداد و با حمایت آمریکا و انگلیس سر کار آمد و تقویت شد؟
3- آیا ماهیت و اهداف و استراتژی آمریکا و انگلیس از آن زمان تا کنون تغییر یافته؟
حال پاسخ دهید که امروز آمریکا و انگلیس با رسانه های VOA و BBC حامی جنبش سبز هستند یا حامی نظام اسلامی؟
حال پیدا کنید عناصر فاسد و ستمگر و ظالم و نامشرع و ضدمردمی را
اگر مردم انقلابی را که علیه شاه وابسته به آمریکا و انگلیس قیام کردند محق می دانید، حال چطور وقتی علیه فتنه گران مورد حمایت آمریکا و انگلیس به صحنه می آیند، آن ها را محق نمی دانید؟
فکر نکنم در طول تاریخ جریانی مثل شما سبزها پیدا بشه که در طول حدود 8 ماه این همه تناقضات مسخره و مضحک در آن جمع شده باشد. واقعاً خودتون خنده تون نمی گیره؟


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک