سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709161

  بازدید امروز : 48

  بازدید دیروز : 56

تکلیف الهی

 
هر که خوش رفتاری پیشه کند، دوستانش فراوان شوند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: سه شنبه 88/10/15::: ساعت 8:25 عصر

جناب عطاء الله مهاجرانی در یادداشتی با عنوان " حقیقت کجاست؟" از برخی بزرگان نظام(از جمله مقام معظّم رهبری) پرسیده اند: شما آقایان از کجا مطمئن و معتقدید که حقیقت پیش شماست... ؟
حال بگذریم از اینکه ایشان قائل به پلورالیزم و تکثرگرایی هستند و معتقدند همه یک بهره ای از حقیقت دارند و حقیقت مطلقی(حتی قرآن کریم و پیامبر خاتم) وجود ندارد. شیعه و سنی و مسیحی و مسلمان و حتی وهّابی ها و بهایی ها(این فرقه های ساخت دست آمریکا و انگلیس) همه بهره مند از حقیقت هستند و هیچ حقیقت خالصی در دنیا وجود ندارد. حقیقت هیچ جایی نیست. حقیقت متکثر شده و در همه جا و بین همه (حتی متضادها) پخش شده(خوب درسمو پس دادم استاد مهاجرانی؟)
اما ما به این اراجیف معتقد نیستیم و یک راه مستقیم بیشتر نمی شناسیم و آن راه اسلام و دین پیامبر ختمی مرتب(صلّی اللّه علیه و آله) است که خداوند متعال در قرآن کریم پیروان و دشمنان این راه روشن و نورانی را معرفی کرده و قطعاً حقیقت هر جایی باشد نزد دشمن ترین دشمنان دین خدا نیست و هر کس اندک بصیرتی و اندک شنوایی و بینایی داشته باشد می داند که امروز آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها دشمن ترین دشمنان دین الهی روی زمین هستند.
در حقانیت راه ما همین بس که هر کس با این نظام اسلامی و  ولایت فقیه قهر می کند سر از آخور دشمن ترین دشمنان دین الهی فرو می برد.
آقای مهاجرانی و امثالهم هم اگر سر از آخور BBC و VOA در بیاورند و سر و روی خود را با آب ولایت شستشو دهند، حقیقت را به سادگی می یابند.
ایشان در این یادداشت باز هم درباره علّامه جوادی آملی سخن گزافه بر قلم رانده است و باز هم ادعا نموده که این مرد الهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی قهر کرده است و من باز هم در اینجا سخنان آخرین خطبه نماز جمعه معظّم له را می آورم تا باز هم مقام و مرتبت کسی را که سر در آخورBBC برده است، نمایان سازم:
« فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَى أَن تُصِیبَنَا دَآئِرَةٌ فَعَسَى اللّهُ أَن یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُواْ عَلَى مَا أَسَرُّواْ فِی أَنْفُسِهِمْ نَادِمِینَ » فرمود: آنهایی که مرض در قلبشان دارند مرتب دستشان به گوشی BBC است،هی گرایش به او دارند، هی با او تلفن می کنند. هی از او گزارش می کنند. این یک مرض است، این مرض را معالجه کنید، فرمود:« فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ » نه « یُسَارِعُونَ الیهِمْ » این ها اصلاً در جمع آنها هستند، مرتب با بیگانه ارتباط دارند، یعنی این ارتباط با بیگانه، یعنی کسی که دویست سال این کشور را غارت کرد، یا کسی که صد سال غارت کرد، یا کسی که شصت سال غارت کرد، بالاخره غارت نامه ی این ها معلوم است. غارت نامه ی انگلیس معلوم است، غارت نامه ی آمریکا و برخی از أقاربش هم معلوم است، این که دیگر تاریخ بیهقی نیست، خیلی از این غارت ها را در زمان خودمان دیدیم. یک وقت است که ناصح التواریخ نوشته، تاریخ بیهقی نوشته و برویم پژوهش کنیم، خیلی نیاز به پژوهش ندارد، خیلی از کسانی که در سن شان هفتاد هست و بیشتر، درمتن این غارت نامه بودند...، پس غارت نامه ی همه ی این ها معلوم است.
در سوره ی مبارکه مؤمنون فرمود که این ها خودشان را معالجه کنند، بالاخره اشکال و انتقاد هست ولی در چهارچوب قابل حل است، اما تا یک خبر شد به خارج و از آنها کمک بگیریم، این مرض است « فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ » بعد حرفشان این است که خوب اگر نظام ما شکست خورد و آنها برگشتند ما چه کنیم؟« یَقُولُونَ نَخْشَى أَن تُصِیبَنَا دَآئِرَةٌ » شاید اوضاع برگردند، فرمود:« فَعَسَى اللّهُ أَن یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُواْ عَلَى مَا أَسَرُّواْ فِی أَنْفُسِهِمْ نَادِمِینَ » خدا هست، همیشه بود و همیشه هست و همیشه یاور دین است، بعد شما شرمنده می شوید، کاری نکنید که در آن عذاب آخرت باشد و خزی دنیا... (متن کامل خطبه)


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک