سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 709220

  بازدید امروز : 40

  بازدید دیروز : 67

تکلیف الهی

 
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 88/9/26::: ساعت 11:57 صبح

حامیان میرحسین موسوی و پشتیبانان انسان دوستشان در رسانه های غربی همواره با انعکاس صحنه های بعضاً ساختگی یا گزینشی از برخی رفتارهای خشونت آمیز علیه آشوبگران، از حامیان نظام و بسیجیان می خواهند با دیدن این صحنه ها به طور کلی از بسیج و سپاه و پلیس و حتی مقام معظم رهبری و کلیت نظام اعلام تنفر و بیزاری کنند و برای همیشه دست از حمایت از نظام اسلامی بردارند.
این در حالی است که خودشان هرگز مسؤولیت هیچ رفتار خشونت آمیز و هنجارشکنی و ستیز با مقدسات و آرمان های امام(ره) را نمی پذیرند و به جای اعلام انزجار و تنفر از اینگونه رفتارها و شعارهای م
غایر با ادعاهایشان، همواره به توجیه و تأویل های غیر قابل قبول روی می آورند.
نمونه اخیرش همین آشکار شدن کینه مخفی برخی از حامیان موسوی علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در دانشگاه تهران اتفاق افتاد.
من در اینجا با کپی برداری از بیانیه میرحسین موسوی در این خصوص می خواهم در مقابل کلیپ صحنه برخورد خودروی پلیس با یک موتوری(که البته به دروغ تیتر "زیر گرفتن ..." برایش انتخاب شده) اظهار نظر کنم تا ببینم این طرز توجیه و عکس العمل غیر شفاف و فرافکنی برای خودشان قابل قبول است یا نه؟
پلیس‌نیوز:  یکی از مسؤولین پلیس زیر گرفتن موتوری ها را در جریان وقایع 16 آذر کاملاً مشکوک و یک اقدام ضدانقلابی دانست.
 
وی در پاسخ به این سؤال که موضع شما درباره زیر گرفتن موتوری ها و قرار دادن این صحنه در فیس بوک چیست، گفت:"مردم همه جان و مالشان محترم است و قطعاً هیچ پلیس منصف و مؤمنی به خود اجازه نمی دهد چنین جنایتی در حق مردم بکند "
 
ایشان افزود:"کسانی که به پلیس منتسب هستند هرگز کوچکترین برخورد خشنی علیه مردم را جایز نمی دانند و حفظ جان و مال مردم را واجب می‌دانند. اطمینان دارم که هیچ پلیسی هرگز دست به چنین اقداماتی نمی‌زند زیرا همه می‌دانیم که نیروهای پلیس به مردم عشق می‌ورزند و حاضرند برای حفظ امنیت آنان جانفشانی کنند."
 
ایشان گفت:"اطلاعات دقیقی درباره اینکه اصولاً چنین کاری صورت گرفته باشد ندارم کما اینکه درباره عاملان این اقدام نیز اطلاعات روشنی نداریم ولی به هرحال اگر چنین کاری صورت گرفته باشد این یک اقدام مشکوک است و قرار دادن آن صحنه ضدانقلابی در فیس بوک اقدام نادرستی بود. از رسانه‌های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سؤ استفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند اما انتشار چنین تصاویری توسط برخی افراد در داخل کشور به هیچ وجه قابل قبول نیست"


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک