سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708989

  بازدید امروز : 26

  بازدید دیروز : 11

تکلیف الهی

 
مؤمن نسبت به لغزش برادرش، مهربان و آسانگیر است و [حقّ ] دوستی دیرین را رعایت می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: چهارشنبه 86/4/6::: ساعت 7:17 عصر

اگر علیه ابرقدرت های ظالم دنیا شعار مرگ بدهیم، خطر داره حسن! و هر چقدر هم که با ارتکاب فجیع ترین جنایت ها و اعمال وحشیانه ترین شکنجه ها علیه مردم بی گناه، روی هیتلر و چنگیز و ... را سفید کنند، شعار دادن علیه آن ها کار بدیه حسن! بی ادبیه حسن!

اما به کوچکترین بهانه ای (نظیر سهمیه بندی بنزین که طرحش را مجلس برای حفظ سرمایه ملی مان داده) می توانیم به جای اینکه جلوی مجلس برویم و اعتراض کنیم، علیه رهبرمان شعار دهیم، گرچه 33 روز در محاصره خرمشهر دوشادوش مردم از این آب و خاک دفاع کرده باشد،همراه شهید چمران جنگ های نامنظم را برای پاسداری از مرزهای غیرت و شرف و سرزمینمان راه اندازی کرده باشد، بمب در آغوشش منفجر شده باشد ولی باز هم با یک دست فلج و فک و دهانی مجروح برای تأمین امنیت جان و مال و ناموس این مردم جهاد کرده باشد، گرچه کمترین بهره را از متاع دنیا برده باشد و قوم و خویش و بستگانش را از اینکه به واسطه او از کوچکترین رانتی برخوردار شوند منع کرده باشد و گرچه در طول حدود 18 سال رهبری اش در برابر سیل خواست های نامشروع ابرقدرت های ظالم دنیا برای ضایع کردن حق این ملت و چپاولشان ایستادگی کرده باشد و کوچکترین باج و چراغ سبزی نشان نداده باشد و ...

اگر علیه ایشان شعار دهیم، هیچ خطری نداره حسن! هزینه هم نداره حسن! تازه می توانیم با تخریب اموال عمومی(نظیر آتش زدن پمپ بنزین ها، تخریب کیوسک های تلفن، حمله به بانک ها و ...) هزینه هم به نظام تحت رهبری او تحمیل کنیم حسن! نگران نباش حسن! اگر هم احیاناً معدودی از ما را به جرم کذایی اقدام علیه امنیت ملی بازداشت کردند، پس از مدت کوتاهی آزاد می شویم و قهرمان می شویم حسن! محبوب و معروف می شویم حسن! شبکه های جاسوسی عموسام روی ما حساب می کنند حسن! اپوزوسیون می شویم حسن! خیلی کلاس داره حسن!

بله همانطور که شیوه اعتراض آن ها ابلهانه است، شعارهایشان هم ابلهانه است و جواب این رفتارهای ابلهانه - فعلاً و در این قبیل موارد- خاموشی است حسن!

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک