• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : اميد بخش ترين sms
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شهاب 
    سلام
    من يك دانشجوي تبريزي هستم و مخالف صد در صد احمدي نژاد
    ايشون كفايت لازم براي رياست جمهوري رو ندارن
    الان تو شهر ما آقاي نمين شهردار تبريز سپاهي هستن
    آقاي استاندار جناب آقاي بيگي سردار سپاه هستن
    اكثر مسئولين شهري و استان هم همينطور
    تو چند سال اخير اكثر طرحهاي عمراني تبريز فاقد برنامه ريزي و فاقد استانداردهاي لازم مهندسي بودن
    خيابان پاستور جديد كه پيچ خطرناكي اونم در مركز شهر داره! و پل شهرك طالقاني ، اتوبان غير استاندارد پاسداران و ... همش اينو ميرسونه كه داره به مردم خيانت ميشه
    من به لحاظ سياسي كاري ندارم كه كي راس ميگه من ميگم احمدي خائن به بيت المال مردمه پوسترهاي 5متري اونم تو همه ميادين شهر ميگن كه داره پول مردم صرف هزينه هاي سياسي ميشه ايشون بي كفايت هستن و الهي هرچه زودتر 4سالشون با خسارت كمتر به پايان برسه

    سوم تير محک خوردن بصيرت بااصطلاح نخبه گان فرهنگي هنري بود .
    يادتان باشد . هجوم مدعي نخبگي با جوسازي گروههاي سياسي ( زر و زور و تزوير ) دور هاشمي و تبليغات بي امان نسبت به احمدي نزاد تلاشي ميکردند . راي توده ملت را تغيير دهند .
    چطور شد ملت به نظر بخشي از علاقمندان هنري اش و.... اهميت نداد ؟
    امروز پس از گذشت دو سال از سوم تير 84 و ثابت شدن عکس دروغها و تهمت هاي آنروز ( مخالفان احمدي نزاد ) و تلاش خستگي ناپذير دولت با زحمات و از خود گذشتگيهاي اجرايي و مديريتي دولت نهم . امروز نتيجه محک خوردن بصيرت مدعي نخبگي مشخص شده است .

    و تفاوت عوام و خواص معلوم ميشود . که بسياري در هياهوي هم رنگ جماعت شدن . موافق باد قدرت سخن گفتن . نداشتن چارچوب فکري و اصولي براي فعاليتها و موضع گيريها . در برابر طوفان تبليغات بسياري مدعيان نخبگي و جزو خواص بودن . فريب ميخورند . و از حربه علاقمندي سعي ميکنند جامعه را تحت تاثير قرار دهند .

    امروز اگر رقيب احمدي نزاد رييس جمهور شده بود . با توجه به سابقه دولتهاي سازندگي و لشگر آماده رانت و ويژه خواري( کارگزارانيها و وابستگان بيشمارشان ) چه بر سر جامعه و آرمانها مي آمد ؟ و چه بسا خود اين شرايط مورد نظر مبلغان نخبه هم نبود .
    بسياري بايد استقلال فکري و بصيرت خود را مورد بررسي قرار دهند . تا در مقاطع حساس بازيچه فضا سازيها و ابزار دستيابي شارلاتانها به قدرت و سلطه اختاپوسي بر جامعه نشوند

    + سعید 
    يکي از دلايل اصلي راي نياوردن هشمي دفاع بسيار بد نوبخت تو برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه 2 بود . که اصلا براي دفاع از هاشمي نيومده بود بلکه فقط براي خراب کردن احمدي نژاد اومده بود .
    پاسخ

    ما را با نوبخت و امثالهم کاري نيست، ما مي گوييم چرا آقاي هاشمي وجهه و اعتبار خود را سخاوتمندانه در اختيار اين افراد مي گذارد بعد هم نه حاضر است از حرکات و موضع گيري هاي ناشايستشان جلوگيري کند، نه تذکر مي دهد و نه لااقل تبري مي جويد و بلکه گاهي حمايت هم مي کند و گاهي باب ميل آن ها - و شايد به پيشنهاد آن ها- موضع گيري هم مي کند.

    بسم الله الجميل

    سلام

    جالب بود. فقط يك نكته گفتيد در آن زمان روزنامه جمهوري اسلامي آنگون بود، بايد اضافه بشود الآن هم دست كمي از آن موقع ندارد. موارد متعددي را خودم شاهد بود كه دروغ بوده

    والسلام علي من التبع الهدي

    پاسخ

    سلام.بله دوست من، من فقط فرصت داشتم نگاه کوتاهي به آن مقطع کنم، وگرنه با کمال تأسف نه تنها روزنامه جمهوري اسلامي، بلکه جناب آقاي هاشمي هم در مواردي و در برخي موضع گيري ها و اظهار نظرها دست كمي از آن موقع ندارد که شايد در يادداشت هاي بعدي به نمونه هاي کوچکي اشاره کنم.