• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : تبري براي بتکده فوتبال
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام- متن بسيار جالبي بود و اينجانب كه مدتهاست تنفر شديدي از ضد ورزش گلادياتوري قرن بيستمي فوتبال دارم بسيار مسرور شدم. به جز مسائلي كه شما مطرح نموديد حتي از نظر خطرات ورزشي نيز ثابت شده كه فوتبال پر خطر ترين ورزش از لحاظ آسيب ديدگي هاي جسمي بوده و به نظر من پر خطر ترين از لحاظ آسيب ديدگي هاي روحي هم خواهد بود. نديده ايد كه حتي در فوتبال هاي خياباني دوستانه نيز اغلب دعوا و تشنج مشاهده ميشود؟ اميدوارم به صورت پيگير به اين مطلب بپردازيد و ريشه اين ورزش استعماري طراحي شده توسط استعمار پير را در اين مرز و بوم به ياري هم بخشكانيم. آيا هيچگاه دقت كرده ايد در خلال جام هاي جهاني فوتبال كه توجه همه به اين ورزش كثيف معطوف است همواره اسرائيل يك حركت ايذائي انجام داده و همه عالم در خواب فوتبالي به سر مي برند؟؟
    پاسخ

    سلام. تشكر از نظرتون. جانا سخن از زبان ما مي گويي.اميدوارم به جام جهاني نرسيم تا شاهد جنگولك بازي هاي خياباني و هيجانات كاذب و سكته ها و تلفات هم وطنان هيجان زدمون نشيم

    با سلام

    مطلب خوبي را عنوان كرديد .

    خاطرم هست در ديدار ورزشکاران با حضرت امام راحل (رض) ايشان به ورزشکاران فرمودند که (( تلاش کنيد که پهلوان شويد و نه قهرمان) و موضوع پهلوان پورياي ولي را مثال زدند.البته کاري نداريم که بعد از رحلت ايشان اولين مسئول ورزش کشور(آقاي دکتر غفوري فرد) در مصاحبه نخستين خود اظهار داشتند (( برنامه ما قهرمان پروري است)) و ديگر بزرگان نيز در موقعيت هاي مختلف خواستار بالا رفتن پرچم جمهوري اسلامي ايران و نواخته شدن سرود ملي ما در ميادين جهاني شدند.

    از اين زمان ورزشکاران ما که اقتدا به پهلوانان اين مملکت مينمودند راهي جديد را انتخاب کردند و براي رسيدن به جوايز اعلام شده از هيچ عمل ناجوانمردانه مانند گاز گرفتن دست حريف،با زانو روي سينه حريف فشار آوردن و ... روي نگرداندند.که آخرين آن را ميتوانيد در نوار مسابقه ايران و عربستان در وقت اضافي نيمه دوم مشاهده کنيد که يکي از بازيکنان ما چندين نوبت بر روي پاي حريف عربستاني افتاده بر زمين ميکوبد.

    اجازه بدهيد خاطره جالبي را براي شما از تفاوت اين دو ديدگاه عرض کنم . در حالي که پهلوانان کشتي ما! بعد از باخت مانند ماست روي تشک پهن ميشوند که بايد با کارتک جمعشان نمود ، در مسابقه در کشور کاندا يکي از پهلوانان ايراني در مسابقه نهائي مقابل حريف روسي شکست خورد .اين بزرگمرد ورزشکار بلافاصله حريف پيروز خود را بر دوش برداشته و دور تشک گرداند که اين عمل وي با ابراز احساسات تماشاچيان کانادائي روبرو گرديد بطوريکه بسياري از آنان به جهت اين عمل ورزشکار ايراني اشک از چشمانشان جاري گرديد . در دوره المپيک بعدي که در آمريکا انجام ميشد ،کليپ بازيهاي آن کشور به اين عمل پهلوانانه ورزشکار ما اشاره شده بود.

    البته در مورد مشکلات سيستم ورزش ما توضيحي نمي دهم چرا که اظهر من الشمس است

    پاسخ

    سلام. ممنون از حسن توجهتون. من بعيد ميدونم اين قبيل حركات جوانمردانه و پهلوانانه كه در پايان نظرتان اشاره كرديد در فوتبال يافت بشه. اگه يافتيد ما رو هم خبر كنيد
    سلام حاجي
    شرمنده‌مان کردي
    مي خواستم يکبار ديگه هم عرض بکنم که مطمئن باشيد من بدون استثنا مطالب اينجا را مي‌خونم و بيشتر اوقات هم لينک مي‌کنم.

    راستي، اين ممنوع التصويري هم نوشتيد خيلي جالب بود

    التماس دعا
    يا علي

    موتور سنگين ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگين دوست عزيز سلام ...

    ممنون براي پست جالبي كه درج كردي ...

    موفق شاد و پيروز باشي

    عليرضا