• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شعار مرگ نده، خطرناكه حسن!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوست 
    اگه منظورت اينه كه زدن برجها كار امريكائئهاست در فرض 1 درصد قبول خوب انفجار خرم هم كار مسلموناست.
    پاسخ

    سلام اسمارتيز من.بله درست ميگيد، انفجار حرم(و نه خرم) کار مسلموناست، اما در واقع مسلمونا نه، بلکه کار مسلمون نماهاي دست پرونده آمريکا و با حمايت آمريکاست. به دو دليل:1- مطابق قوانين بين المللي، حفظ امنيت مناطق اشغالي به عهده اشغالگر است و شهر سامرا هم علي رغم برخي شهرهاي ديگر عراق(نظير کربلا و نجف) کاملاً تحت تسلط آمريکا و در واقع دژ و پادگان نظامي آن هاست. چطور تروريست ها مي توانند به دور از چشم نظاميان آمريکايي براي دومين بار و با وجود حساس بودن اين مکان شريف، با خيال راحت آن حجم عظيم از مواد منفجره را به نزديک حرم منتقل کنند، با نگهبانان حرم درگير شوند و حدود 6 الي 10 ساعت با دقت و سر فرصت آن ها را در جاي جاي حرم کار بگذارند و بروند و آمريکايي ها هم با آن تجهيزات پيشرفته راداري و ماهواره اي و ... متوجه نشوند؟!2- دفعه گذشته که اين جنايت به همين صورت انجام شد، پليس عراق تروريست ها را محاصره کرد اما آمريکايي ها علي رغم اينکه ساعت ها متوجه عمل تروريست ها نبودند و خودشان را به کوري و خواب زده بودند، هلي کوپترهايشان در اندک زماني سر رسيدند و دردانه هايشان را از چنگال پليس عراق نجات دادند.
    + دوست 
    عده اي احمق توي غرب هم وقتي برج تجارت جهاني با اون همه كشته فرو ريخت فرياد مرگ بر اسلام سر ميدادند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ

    اگر کسي احمق نباشد مي داند که چرا قبل از وقوع اين حادثه،در فيلم محاصره به آن پرداخته شده بود. آن ها خيلي پيشگو بودند و علم غيب داشتند؟اگر کسي احمق نباشد، مي داند که چرا در آن روز، 400 يهودي شاغل در برج تجارت جهاني، سر کار نيامدند.جواب يکي از نظرات قبلي تان را هم آماده کردم که چون مفصل شد، مي خواهم به عنوان يادداشت بعدي بياورم.باز هم تشريف بياوريد، دلم برات تنگ ميشه.
    لياقت مردم عراق همين است كه اتفاق مي‏افتد. من در عجم كه با اين آدمهاي شل و ول و بي عرضه چطور امريكا اين كشور را با خاك يكسان نكرده؟؟!!!
    پاسخ

    سلام آقا رضا.شما که درباره مردم عراق اينچنين قضاوت مي کنيد، در مورد مردم افغانستان چه مي گوييد؟