• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : فرار از نحسي سيزده!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ش 
    مملكتي كه روشنفكرش مطهري باشه معلومه شما ها سنت هايي كه ريشه در دوران پر افتخار گذشته ايران داره رو مسخره مي كنين . خوب شما ها كه از خرافه گريزانيد چرا خودتون خرافه ترويج مي كنيد و يك چاه رو به نام چاه جمكران علم كرده ايد و ملت رو سر كيسه مي كنيد؟
    پاسخ

    1- بت پرست ها هم بت پرستي آبا و اجدادشان را افتخار مي دانستند. 2- خرافات و بي عقلي تعارف نداره، از هر کس و هر ملتي باشه پذيرفتني نيست. شما اگر مي توانيد يک دليل عقلايي بياوريد که عدد 13 نحس است. 3- آنچه که ترويج ميشه، مسجده نه چاه و همانطور که گفتم ما در برابر خرافات با کسي تعارف نداريم. 4- قضيه و تاريخچه چاهى که در مسجد مقدس جمکران مى باشد اين است که نه تنها در جمکران بلکه در بعضى از شهرها معمولا محلى به نام چاه صاحب الزمان موجود است که برخى گمان مى کنند حضرت دستور حفر آن را داده يا ايشان در آنجا ديده شده اند و يا از آب آن چاه نوشيده اند ولى هيچ يک از اين نکات صحيح به نظر نمى رسد .قضيه چاه امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران و شهرهاى ديگر از اين قرار است که مرحوم حاج شيخ عباس قمى در مفاتيح الجنان از تحفه الزائر از امام صادق (ع) روايتى نقل مى کند که : « هر گاه تو را حاجتى به سوى خداى تعالى باشد يا از امرى خائف و ترسان باشى . در کاغذى بنويس و در آب يا چاه بينداز .... » اين يک نوع ارتباط و سخن گفتن با خدا است .البته معناى عريضه نويسى اين نيست که حضرت حجت آن نوشته را باز مى کند يا مى خواند بلکه خدا و رسول او و اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام از نيت هاى ما و آنچه در ذهن و دل ما مى گذرد آگاهند چه رسد به نوشته هاى ما آن هم در صورت گرفتارى و توسل به آن عزيزان .در واقع خواسته اند به ما ياد دهند که با محبوب و صاحب خود ارتباط برقرار کنيم و همان طور که براى محبوب هاى دنيوى ابراز علاقه و محبت مى نماييم بتوانيم با مولاى خود هم نامه نگارى کنيم .حال از آنجا که چاه و آب روان در دسترس همه نيست مومنان در بعضى از شهرها و در مسجد جمکران چاهى حفر نموده اند که مردم عريضه هاى خود را درون آن بيندازند.(بر گرفته از http://www.resalat-news.com/Detail.aspx?cid=58416)

    درخواست هک کردن سايت هاي هلندي توهين کننده از هکران ايراني و مسلمان+جايزه

    جوايز اين امر خداپسندانه بدين شرح ميباشد:

    به ازاي هر ? سايت هلندي يک سکه تمام بهار آزادي

    به ازاي هر ? سايت هلندي تقبل هزينه سفر ? روزه به مشهد مقدس

    به ازي يک سايت هلندي يک ريع سکه بهار آزادي

    من معتقدم روز سيزدهم روز خوبيه براي نابود شدن طبيعت

    چرا و چرا جلوي اين مسخره بازي گرفته نمي شه خدا مي داند !

    و اين بار با نردباني به روزم که هرکدام از من و تو در پيش داريمش . روزهايمان مي گذرد ، آيا از پله هاي آن بالا مي رويم ؟ يا روي يکي از آنها مانده ايم و به افقهاي دور دست آن خيره گشته ايم ! و يا . . .

    منتظرم !

    درود و سلام بر ملت ظلم ستيز و عدالت پيشه ايران

    درود و سلام بر همه ملتهاي عدالت خواه جهان

    و درود و سلام همه مردم جهان بر حاكمان دادگستر

    وبلاگ با استاد مي گوئيد از ...

    پاسخ

    سلام. آدرس وبلاگتون رو که اشتباه نوشتيد، از روي کلمه استاد درستش کردم و وارد شدم. چه يادداشت خفني داشتيد. قالب وبلاگ هم مثل محتواتون خفن بود: زمينه مشکي با خطوط قرمز!