• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : نسبت اعتراض به سيد حسن با آزادي و اخلاق
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    نامه محمدعلي انصاري به سيد حسن خميني

    + مهدي 
    اگه منظور از شعارها سيد حسن نبود چرا روبروي رهبر شعار هاي مرگ بر منافق نمي دادند. گرفتي مارو!
    + دوستدارصداقت 

    بهانه جويي وزارت کشور در قبال درخواست مجوز راهپيمايي


    کلمه: پس از بي پاسخ گذاشتن درخواست آقايان مهندس موسوي و کروبي براي صدور مجوز به بهانه اينکه درخواست کننده بايد حزب و يا گروه سياسي باشد اين بار پس از ارائه در خواست از جانب احزاب و گروههاي سياسي، عباس زاده مشکيني مدير کل سياسي و دبير کميسيون احزاب وزارت کشور با بهانه جوئي و سنگ اندازي از پذيرش درخواست قانوني احزاب طفره رفته و بدين وسيله دفع الوقت نموده است.

    به گزارش خبرنگار کلمه، وي به خانم فرامرزي نماينده انجمن روزنامه نگاران زن که نامه گروهها را پس از ثبت در دبيرخانه به دفتر وي برده بود اظهار داشته است هدف راهپيمايي روشن نيست و دبيرکل يا نماينده تام الاختيار دبيرکل هر يک از احزاب و گروهها بايد شخصا در وزارت کشور حاضر شده و تعهد بدهند و سپس ثبت محضري کنند که راهپيمايي مسلحانه نخواهد بود. وي اظهار داشته است اگر در پرونده هر يک از گروهها در وزارت کشور ايرادي وجود داشته باشد آن گروه نمي تواند درخواست بدهد. وي بر همين اساس علاوه بر رد درخواست جبهه مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي که پروانه شان توسط کميسيون ماده ده احزاب لغو شده است انجمن روزنامه نگاران زن را نيز بدليل ناقص ماندن مراحل آخرين انتخابات شوراي مرکزي از حق دادن درخواست محروم دانسته است.اين بهانه جويي در حاليست که در يک سال گذشته وزارت اطلاعات اجازه برگزاري هيچ گونه تجمعي از جمله برگزاري کنگره يا مجمع عمومي را به هيچ يک از احزاب و گروههاي سياسي نداده است.


    + دوستدارصداقت 
    راه پيمايي سبز سکوت به تقاضاي رسمي 10 حزب و گروه اصلاح طلب
    جرس: 10 حزب و گروه اصلاح طلب طي نامه اي به وزارت کشورضمن اعلام مسير راهپيمايي 22 خرداد، اعلام کردند راهپيمايي در تمام مسير با سکوت همراه خواهد بود. در اين نامه آمده راهپيمايان از پلاکاردهايي با مضمون در خواست اجراي بدون تنازل قانون اساسي و انتخابات آزاد استفاده خواهند کرد.

    متن کامل اين نامه که نسخه اي از آن در اختيار جرس قرار گرفته به شرح زير است:


    باسمه تعالي

    18/3/89

    وزارت محترم کشور

    سلام عليکم

    پيرو نامه قبلي مبني بر درخواست صدور مجوز راهپيمايي در نخستين سالگرد انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري و با عنايت به مذاکره تلفني جناب آقاي سليماني _ رئيس اداره احزاب و تشکل هاي سياسي وزارت کشور با تعدادي از نمايندگان گروه هاي امضاکننده در خواست مزبور، بدينوسيله پاسخ موارد در خواستي اعلام مي گردد:

    1) تاريخ و مسير برگزاري راهپيمايي : همانطور که قبلاً اعلام شده است از ساعت 16 الي 20 روز شنبه 22 خرداد و مسير نيز از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان آزادي مي باشد.

    2) راهپيمايي در تمام مسير با سکوت همراه خواهد بود.

    3) اين راهپيمايي سخنران يا قطعنامه نخواهد داشت.

    4) انتظامات راهپيمايي بر عهده احزاب برگزار کننده خواهد بود . بديهي است حفظ امنيت راهپيمايي بر عهده دستگاه هاي ذيربط مي باشد.

    5) اين راهپيمايي کاملاً مسالمت آميز ، بدون حمل سلاح و با رعايت موازين امنيت ملي خواهد بود.

    6) ممانعت از هر گونه اخلال در برنامه راهپيمايي از سوي افراد فرصت طلب و قانون شکن که قصدشان برهم زدن امنيت است بر عهده دستگاه هاي انتظامي و امنيتي است و برگزار کنندگان آماده همه گونه هماهنگي با دستگاه هاي مزبور مي باشند.

    7) راهپيمايان از رنگ سبز به عنوان نماد استفاده خواهند کرد.

    8) راهپيمايان از پلاکاردهايي با مضمون در خواست اجراي بدون تنازل قانون اساسي و انتخابات آزاد استفاده خواهند کرد.

    9) چنانچه هر يک از بندهاي بالا نياز به اصلاح يا حذف داشته باشد نمايندگان معرفي شده اختيار تصميم گيري را با هماهنگي آن وزارت خواهند داشت.

    در خاتمه تقاضا دارد نسبت به صدور مجوز در خواستي تسريع گردد تا فرصت تدار ک و هماهنگي شايسته وجود داشته باشد. يادآوري مي شود حمل هرگونه سلاح توسط هرکس در اين راهپيمايي ، به منزله اخلال در آن مي باشد و ماموران انتظامي و امنيتي به حسب وظيفه مي بايست با مرتکبين برخورد قانوني و بايسته بعمل آورند.

    آقايان ابوالفضل قدياني و علي شکوري راد به عنوان نماينده تشکل هاي برگزار کننده راهپيمايي براي هر گونه هماهنگي بعدي معرفي مي گردند و به ترتيب مسئوليت اجرايي و انتظامي مراسم را بر عهده خواهند داشت .

    ** مجمع نمايندگان ادوار

    ** انجمن اسلامي جامعه پزشکي

    ** مجمع نيروهاي خط امام

    ** مجمع دانش آموختگان ايران اسلامي

    ** انجمن روزنامه نگاران زن

    ** حزب اراده ملت ايران

    ** حزب همبستگي ايران اسلامي

    ** سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران

    ** جبهه مشارکت ايران اسلامي

    ** انجمن اسلامي مدرسين دانشگاهها


    + دوستدار صداقت 
    طبق قانون اساسي دوستان ما درخواست راهپيمايي با رعايت کامل بند مربوطه آن را دارند. خواهش مي کنم اين مطلب را ملاحظه و پاسخي در خور انسانيت و اخلاق و عقل بيان نماييد.
    http://images.kaleme.com/org-925a2ee8d28f40cf7e4feda0121348e3950e4460.jpg


    پاسخ

    از هم بحث هاي تکراري سال گذشته! برا همين حوصلم نيومد جواب آقا محمدرضا رو بدم. فعلاً حدود 3 صفحه جواب از بحث هاي چند روز پيش رو برات ايميل کردم. راستش خيلي وقته ميخواستم دعوتت کنم به خونه مجازيم سر بزني ولي ديدارهاي ما خيلي تلگرافي و سريع و لحظه اي ميشه. اصلاً فکر نمي کردم خودت قدم رنجه کردي و با اسم مستعار کامنت ميذاري. يه ساليه بهم پيامک سياسي مي زني و من نشناخته بودمت. مخلصيم.
    + دوستدار صداقت 
    البته نياز به پاسخ در جواب شما به محمد رضا وجود ندارد چون رخدادهاي ايجاد نشده را توجيه فرآيند هاي رخ داده قرار مي دهيد. اتفاق افتاده رو با چه صورتي پاسخ مي دهيد. اگه منم بودم اين کار رو مي کردم جواب زيبايي نيست. ما به دنبال حقيقتيم نه توجيه برادر! ما مسلمانيم و هويت ما صداقت است.
    + ستاره 
    اين خلاف اخلاقه که روز وفات حضرت امام عده اي کف و سوت و هو بکشن. و حرمت ميزبان رو نگه ندارند. به قول سيد حسن هنوز 20 سال از فوت امام نگذشته.خوبه ه از تاريخ صدر ايلام داريم جلو ميزنيم. پنجاه سال گذشت تا حرمت نوه ي رسول خدا رو از بين ببرن. ما بيست ساله داريم اين راه ميريم. فتبارک الله.(ميدونم اين کامنت من روي افکار شما و عملکردتون تاثيري نداره ولي خوب بايد يه جايي حرفمو ميزدم تا لااقل بغضي که ديروز موقع سخنراني نوه ي امام تو گلوم بود رو جايي خالي کنم.) خدا همه رو هدايت کنه
    پاسخ

    من کف و سوت و هو رو تأييد نکردم . نوه امام هم وقتي منتسب به امامه که به وصيت پدرش عمل کنه وگرنه هيچ نسبتي به امام نداره
    + محمدرضا 

    مردم؟؟؟!!!

    چطور كسايي كه به نوه امام اجازه صحبت نميدن رو جزء مردم ميدوني، ولي طرفداراي جنبش سبز رو جزء مردم نميدوني؟ اگه واقعا مردم با اين حركات موافقن چرا حكومت جرئت دادن مجوز براي راهپيمايي به طرفداران جنبش سبز رو نداره؟

    حركت اون به زعم شما مردم هم هر چه بود ، به دور از ادب بود.

    خدا همه رو هدايت كنه ان شاء الله

    + مهديك 

    سلام دوست عزيز.

    اين تحليل شما به واقيعت نزديكه.

    البته در شرايطي كه يك اتفاق عجيب نمي افتاد

    و اون، جمله آخر رئيس جمهور بعد از اتمام سخنرانيش بود.

    ...

    اگه اونجا بودي،‏حتما يادت مياد...

    ...

    يعني رئيس جمهور، كه دعوت شده خود سيد حسن براي سخنراني بود، برنامه رو نمي دونست؟

    پاسخ

    اگه به سيد حسن بود که اصلاً ازش دعوت نمي کرد همونطور که جناب انصاري هي به رييس جمهور تذکر مي داد که سخنانش رو کوتاه کنه و اين يعني توهين به انتخاب مردم و حق آزادي اونا. ميزبان مردم خود امامه و سيد حسن تا وقتي منطبق با خط امام رفتار نکنه شأنيتي براي ميزباني نداره. اگه با اقاي خاتمي چنين رفتاري مي کردند هوادارانش چه عکس العمي نشون مي دادند؟ مي گفتند مردم 20 ميليون رأي دادند و اجازه نمي دهند در حرم امام با مردم سخن بگه و هي تذکر ميدن سخنانش رو خاتمه بده! و حالا رييس جمهور منتخب مردم 24 ميليون رأي داره براشون سخته که اجازه بدن در کمال آزادي و آرامش با مردم سخن بگه