• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : خنده هاي تلخ و بغض هاي شيرين
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    از ديدن وبلاگتان خوشحال شدم. ولي مثل اينكه هم شما و هم خوانندگان وبلاگتان از زياد نويسي ملول نمي شويد. راستش حس اينكه تمام مطلبتان را بخوانم نداشتم.

    موفق و پيروز باشيد

    پاسخ

    سلام. خوش آمديد. من هم از ديدم وبلاگ شما و از آشنايي با شما خوشحال شدم. سال نو مبارک
    + f kh 

    موارد عبارتند از :

    1. دادن اطلاعات بانک ثبت شده راي دهندگان و چرا ساعت 4 دستور پاک کردنش را داديد ؟

    2. استفاده همزمان کارت ملي و شناسنامه

    3. نداشتن امنيت و ايجاد تخلف در سيستم نرم افزار

    4. لوکال بودن و شبکه نبودن سيستم نرم افزار

    5. چرا اينترنت پرسرعت بر خلاف انتخابات قبل دروز راي گيري استفاده نشد ؟

    6. عمل نکردن به بخشنامه هاي رايانه اي

    7. 45961 نفر کاربر که در بخشنامه تاکيد شده بود بايد اپراتور باشند و آشنايي با ويندوز و اينترنت ، که اکثريت وارد نبودند و فقط بخاطر مبلغ 580000 ريال بابت همکاري دريافت کنند .

    8. نداشتن دانش فني روساي حوزه و عوامل در خصوص رايانه و آشنايي با آن نرم افزار

    9. اين سيستم که در وزارت کشور نصب شد و در سراسر حوزه ها بصورت يکسان بود که اکنون در اختيار دارم و بر فضاي اينترنت قرار دادم و هر کجا که بخواهيد ميايم و توضيح مي دهم ، چرا با توجه به روز انتخابات در ارديبهشت 88 ، 3 الي 4 بار ويرايش و اعلام کرديد سيستم نسخه نهايي است ولي باز هم همان سيستم اولي بود ، علتش چه بود ؟

    10. قطعي و وصلي اينترنت در طول روز به خاطر سرعت کم اينترنت باعث شد که ازدهام جمعيت بشه ، بنده فرض را بر اين مي گيرم که سيستم امنيتش بالا بود چرا در زماني که اينترنت وصل بود راي دهنده هم با شناسنامه مي توانست راي دهد هم با کارت ملي ؟

    11. چرا زماني که اينترنت قطع مي شد آن هم در حدود 2 ساعت و يا کاربري که فقط براي 580000 ريال آمده بود يادش مي رفت حالت آنلاين را بزند ، راي دهنده از حوزه راي مي رفت و در حوزه ديگر راي مي داد ؟ که جاي يک راي چندين راي مي داد .

    12. شما مي گوييد 85 درصد از مردم راي دادند ، ميشه بفرماييد آقاي مددي رييس مرکز آمار ايران در فروردين ماه 1388 در همايش استانداران کشور آمار واجدين شرايط را اعلام کرد 46 ميليون 400 هزار نفر و در 31 فروردين ريس ستاد انتخابات کشور آمار واجدين شرايط را 46ميليون 200 هزار نفر اعلام کرد ، اصلا 47 ميليون نفر ، چطور مردمي که آمدن پاي صندوق راي آمدند اعلام کرديد 40 ميليون نفر بودند ، آيا 40 تا 47 باقيمانده آن دسته که شرکت نکردند 15 درصد است ؟

    13. مي توانم اين را بگويم که بخاطر قطع وصلي اينترنت و کندي سيستم نرم افزار که ساعت 4 بعدازظهر بخشنامه آمد و گفتيد اين رمز را بدهيد به خاطر ازدهام جمعيت تا بانک اطلاعاتي پاک شود و اطلاعاتي که از ساعت اوليه راي ثبت کرديد تا ساعت 4 بعد ازظهر در بانک وزارت کشور است و ما هم با وارد کردن رمز که من مي دانستم پاک مي شود و شما اطلاعاتي در وزارت کشور نداريد ، باز مي گويم همان بانک را بدهيد که مشخص شود آيا واجدين شرايط بودند راي دادند ، آيا راي تکراري نبود ، آيا شناسنامه مردگان استفاده نشد ؟ و آياهاي ديگر و موارد زيادي است که نمي شود در اين نامه بگنجانم .

    لذا خواهشمندم به دور از هرگونه حاشيه بياييد مکاني را مشخص کنيد و برخي از مواردي که به آنها اشاره کردم براي ملت روشن کنيد و اين سيستم را روي اينترنت در اف تي پي شخصيم گذاشتم و هر کجا که بگوييد آماده ام توضيح بدهم .

    مگر شما نمي گفتيد مهندس مير حسين موسوي و شيخ مهدي کروبي تمام آن گزارشاتشان و آن 300 صفحه همه گفته هايشان بر استدلال گفته هاي نمايندگانشان است و محکمه پسند نيست من هم قبول مي کنم و لي مني که سيستم کل انتخابات در دست دارم آيا باز هم اين محمکه پسند نيست ؟ آيا باز هم دورغ است ؟ من که ماهها منتظر فرصت و قانون بودم و اين آخرين فرصت است در غير اينصورت ديگر فکر نکنم کسي بخواهد بگويد چرا با بيگانگان مصاحبه کردم و يا طراحي از قبل بود که به هيچ کدامشان اهميت نمي دهم و حکم شرعي مراجع مورد قبولم را هم دريافت کردم .

    با تشکر

    احمد راشدي

    خدمتگزار و کوچک تمامي هموطنانم

    02/10/1388

    -------------------------

    عيدتون مبارك

    سال خوبي داشته باشين

    + f kh 

    نامه اي در اثبات تقلب در انتخابات

    سيزده دليل عضو کميته فناوري اطلاعات براي تقلب

    8 بهمن 1388- احمد راشدي

    راي ما کجاست : احمد راشدي عضو کميته فناوري اطلاعات در خرداد 88 با ارسال نامه اي خطاب به مسوولان نظام ،مراجع و روزنامه نگاران دلايل خود را براي اثبات تقلب گسترده در انتخابات بيان کرده است.به نامه او تنها آيت الله منتظري و آيت الله صانعي واکنش نشان دادند.متاسفانه جوابيه آيت الله منتظري در اختيار ما نيست اما نامه راشدي به اضافه پاسخ آيت الله صانعي به گزارش سايت جرس به اين شرح است :

    مسئولين بلند پايه نظام ، نمايندگان مجلس ، مراجع تقليد ، روزنامه نگاران ، صدا و سيما ، سردبيران وب سايتهاي اطلاع رساني و مردمي ، و کليه اقشار ملت ايران

    آنچه اين روزها که خيلي ها بوِيژه انسانهاي آزادي خواه رنج مي کشند و شاهد حوادث تلخ و از دست دادن عزيزان اين سرزمين و بوم بعد از نتايج انتخابات هستند کم نيستند . امروز شاهد آن هستيم که اعمال و رفتار برخي افراد که مردم را از خواسته قانوني خود بر حزر داشتند و به خاک و خون کشيدند آيا من و شما مقصران اين حوادث نيستيم ، که سکوت کرديم ؟

    اينجانب احمد راشدي عضو کميته فناوري اطلاعات ، در خرداد 88 هستم . بعد از اعلام نتايج تاکنون با 3 کانديد معترض نامه نگاري کردم و قسمتي از تخلفات پيش آمده را بيان کردم و حتي براي سايتهاي مختلف ايميل کردم ولي ديدم جوابي نيامد و شايد بخاطر مسائل کشور بود که سکوت کردند و شايد ايميل بدستشان نرسيد و شايدهاي ديگر .....

    در تاريخ 30/4/1388 با نامه نگاري به مراجع بزرگ جهت حکم شرعي که اگر کسي مطالبه و يا خواسته اي داشته باشد و يا بخواهد افشا کند جرم است يا نه ؟ محارب با خداست ؟ ضربه زدن به دين و نظام ؟ و ...

    که فقط مرحوم آيت الله منتظري (ره) و آيت الله صانعي جواب دادند و ديگر مراجع نمي دانم علت سکوتشان چه بود ؟

    جواب آيت الله صانعي :

    بسمه تعالي

    با عرض سلام؛

    ج - چنانچه برايتان امكان داشته باشد و احتمال خطر جاني و مالي و... نمي دهيد و احتمال اثر مي دهيد مي توانيد موارد تخلف را به اطلاع مسئولين برگزاري انتخابات و ناظرين برسانيد ولي اگر احتمال تأثير نداشته باشد شرعا وظيفه اي ندارد فقط موارد را مستند به دفاتر كانديدهاي معترض برسانيد و بيش از اين وظيفه اي نداريد.

    باز ديدم که مسئولين تاکيد بر قانون دارند و بنده به عنوان يک شهروند عادي خواستار آن شدم که کدام قانون مي تواند از من حمايت کند ؟ کدام دادگاه مي تواند به خواسته من اهميت دهد ؟ کدام مسئول حاضر است به حرفهاي من گوش کند ؟

    بنده دوباره به آقاي احمدي نژاد نامه نوشتم که مسائل شهرم را اول انتقاد کردم که مصوبات سفر اولت هنوز اجرا نشده چه جوابي داريد ؟ و به جاي اين جنگ و جدل ها مگر مثل پرونده هسته اي که گفتي تمام شد اين پرونده انتخابات هم گفتي تمام شد ولي چرا باز بر حرفهاي بي پايه و اساس تکيه زدي ؟

    به ايشان اعلام کردم آماده ام براي اين بحران با توجه به اينکه من جوان هستم و مي دانم نسل جوان چه مي خواهد راهکارهايي بدهم که فضاي آرام به جامعه برگردد و مدارکي که موجود است بر فضاي اينترنت آنها را گذاشتم که براي مردم روشن کنيم و اگر تخلف شده که طبق قانون بايد کنار رفت و اگر نشده مردم شما را به رسميت مي شناسند .

    که دست اندرکاران سايتش با توجه به اينکه بارها اين نامه را ارسال کردم مدعي بودند که فايل نرسيده که در آخر برايشان نوشتم چطور نامه هايي که در 4 سال گذشته مشکلات مردم بود مي فرستادم مي رسيد و جوابشان در آخر بلا تکليفي بود ، اکنون اين نامه نمي رسد .

    نامه بصورت سرگشاده بود براي چندين سايت هم ارسال کردم ولي منتشرش نکردند . دليلش را نمي دانم و هنوز ماندم اين چه قانوني است که حقوق ابتدايي من به عنوان شهروند پس کجاست ؟ من که خواستارم قانون اجرا بشه ، پس اين قانون را به من نشان دهند ؟!

    بنده نتيجه گرفتم اين فرصت آخري است که نامه براي همه مي نويسم . زماني که بنيانگذار جمهوري اسلامي در آن زمان اگر راديوهاي بي بي سي و آمريکا ، آلمان ، فرانسه ، اطلاعيه هايش را پخش نمي کردند ، مردم چطور متوجه مي شدند ؟

    چطور اول دوستان خوب ما بودند اکنون بيگانه ؟ نمي خواهم انحراف افکار عمومي را تشفيش کنم ولي واقعيت است که امروز نه رسانه و نه مکاني وجود دارد که خواسته ابتدايي ما از طريق قانون اجرا شود و آنهايي که مصاحبه با رسانه هاي خارج از کشور مي کنند حق دارند .

    که خود آقاي احمدي نژاد بارها با خبرگزاري هاي مختلف از سي ان ان و خبرنگار آمريکايي که به تهران امده بود ، افشين قطبي با صداي آمريکا ، وکلاي دادگستري با شبکه هاي مختلف ، البته هر انساني آزاد است و حق دارد که با هرکسي ارتباط برقرار کند .

    من به اين دولت باز مي گويم تا فرصت از دست نرفته و بحران روز به روز عميق تر نشده فرصتي فراهم کنند که خواسته هايي ذيل من که بيشتر خواسته هاي مردم است طبق نامه هاي ارسالي گذشته عملي شود و در غير اينصورت ناچارم با رسانه هاي خارج ارتباط برقرار کنم و فريادم را بزنم که جهان بشنود .

    دولت از طريق قانون ، مکاني مشخص کند که در برابر ملتم آقايان دانشجو ، محصولي پاسخگوي مواردي که در انتخابات برگزار شد و هنوز بي پاسخ مانده جواب دهند .

    موارد ذيل همه آنها را با اعضاي کميته فناوري اطلاعات شهرهاي سراسر کشور چک کردم و همه چنين مواردي داشتند هر چند که آنها زياد خبره نبودند ولي اطلاعاتي که به من دادند در طول 20 روز قبل از انتخابات موثر بود .

    موارد عبارتند از :

    تصوير حزب الله
    پاسخ

    سلام. ممنون. وبلاگ جالبي بود

    سلام .خوبي .معلومه کجايي؟
    اين قدر گشتم تا اسم وبلاگت رو پيدا کردم
    .مي توني با ثبت لينکت آمارت رو اينقدر افزايش بدي که خودت هم باور نمي کني .
    برو تو سايتشون بعد به قسمت لينک خود را اضافه کنيد برو و لينکت رو ثبت کن
    و کد توليد شده رو تو قسمت ويرايش قالب بريز .
    خيلي با حاله.
    يه بار لينک باکس رو نشون بدي
    يه بار لينکت رو اول همه لينک باکس ها نشون ميده
    اسم سايتاشون هم
    www.jahanbox.com
    www.javanbox.com
    www.erambox.com
    www.arambox.com
    www.aminbox.com

    راستي وبلاگ خيلي قشنگي داري اگر خواستيد منو با نام (روزنامه نگار تازه كار) در وبلاگتان لينك كنيد بعد به قسمت نظرات وبلاگ من بياييد و اعلام كنيد تا من هم شما را با هر اسمي كه مي خواهيد لينك كنم. اسم وبلاگ من روزنامه نگار تازه كاره. اينم آدرسش http://www.rooznegar2.persianblog.ir/


    + f kh 

    نمي خواستم بگم خودتون اصرار كرديد

    دختر عموي من توي يكي از شهرستانها پاي صندوق بوده قبل از اينكه آمار رو وارد كامپيوتر كنه اسم خودشو با يه كد ملي الكي وارد مي كنه كه ببينه سيستم درسته يا نه بعد با كمال تعجب مي بينه سيستم راي اش رو قبول كرد مي ره به مسئول حوزه ميگه اونم ميگه كاري نداشته باشيد راي ها رو وارد كنيد ميگه موسوي تو حوزه اشون و بقيه ي حوزه هايي كه اون شب پرسيده راي آورده، شبيه گفته هاش رو بعد از انتخابات اينجا خوندم:

    http://rayemakojast.com/spip.php?article96

    فكر نكنم اگر تقلب در انتخابات هم براي شما اثبات بشه باور كنيد كه حكومت جنايت كرده چون هر انسان مسئولي متوجه است كه عده اي در اين كشور اعتراض داشتند و بايد قانع مي شدند نه كشته!

    پاسخ

    سلام. خوبيد. شرمنده من نرسيدم بررسي کنم و جواب بدم ولي امروز که خواستم لينک شما رو بخونم ديدم فيلتره. اگه مطلبشو داري برام ايميل کن.ممنون. سال خوبي داشته باشي
    + انسان 

    درگذشته هاي دور پادشاهي بيگانه بر سرزمين مادري مسلط شد. او بد خواه و در عين حال زيرک بود. و
    وزيري داشت از خودش بسي بدخواه تر و زيرک تر. به او امر کرد که راهي بياب تا بر روح و جان اين مردمان مسلط شوم بدون آنکه بفهمند و اعتراضي بکنند. وزير تفکري کرد و طوماري بنبشت و به جارچيان داد تا در سراسر شهرها وديهات ها بخوانند.

    قوانين جديد اعتقاد به دين قديم و سواد آموزي را غير قانوني اعلام کرد. و مالياتها را به سه برابر افزايش داد. شب زفاف عروس از آن شاه بود و ارزش جان مردمان به اندازه چهارپايان کشورهمسايه که موطن اصلي شاه بود اعلام شد. هر گونه اعتراض و مخالفت با اين قوانين مجازات مرگ داشت و در نهايت طبق اين قوانين گوزيدن و چسيدن هم ممنوع اعلام شد.

    پادشاه گفت: اي وزير اين همه فشار آنان را به شورش وا خواهد داشت و مگر قرار نبود انقلاب مخملي کنيم؟ وزير گفت: نگران نباشيد اعليحضرت. به بند گوزيدن دقت نفرموديد. اين همان سوپاپ اطمينانيست که انرژي اعتراضشان را خالي کنند. و چنين شد که وزير گفت.

    مردم لب به اعتراض گشودند که اين ظلمي آشکار است. اين طبيعي است که پادشاه بخواهد مردم را به دين خودش در آورد و يا سواد خواندن آنان را بگيرد. همچنين افزايش ماليات هميشه مطلوب شاهان بوده و مالکيت در شب زفاف هم رسمي قديميست. و بي ارزش بودن جان ما در مقابل جان مردمان همسايه هم از وطن پرستي شاه است اما ديگر منع چسيدن و گوزيدن خيلي زور است.

    و تازه مگر پادشاه ميتواند در تمام مستراح هاي اين سرزمين نگهبان بگمارد. آنان که باسواد تر بودند داد سخن دادند که تازه جانم خالي نمودن باد روده براي سلامت مفيد است و هيچ قبحي در آن نيست. و اينان متحجراني بيش نيستند که سرشان را در تنبان خلايق فرو مي کنند. با کلي کيف به خاطر اين تفسير علمي وکلمه متحجر سر تکان مي دادند و خودشان را روشنفکرمي ناميدند.

    وگفتند تازه مگر خود شاه نمي گوزد. جک هاي بسياري ساختند در مورد شاه که از فرط نگوزيدن ترکيده, يا براي کنترل بر روده اش چوب پنبه به ماتحتش فرو کرده يا مثل سگ بوکشان دماغش را به سوراخ کون مردم مي چسباند واينها را براي هم اس ام اس کردند و کلي خنديدند.نگهبانان حکومت در سراسر سرزمين پخش شدند تا اجراي قوانين را تضمين کنند. هر از چند گاهي بي خبر به مستراح ها يورش مي بردند و افراد گوزو را دستگير مي کردند و به منکرات مي بردند. اما مردم همچنان به چسيدن و گوزيدن درخفا ادامه مي دادند و اين صداهاي بويناک روده شان را اعتراضي عظيم به حکومت ميدانستند.

    مردم به صحراها مي رفتند و مي گوزيدند. در کوچه هاي شهر نگاهي به اين ور و آنور مي انداختند و پيفي ميدادند. حتي مهماني هاي زير زميني مي گرفتند لوبيا مي خوردند و گروپ گوز راه مينداختند. بعد از مدتي ديگر کسي آن ماجراي منع سواد ودين اجباري و کاپيتولاسيون و عروس دزدي و ماليات را به خاطر نياورد وهمگان سعي کردند از اين آخرين حق بديهي خوشان دفاع کنند.

    و در همين احوال پادشاه و وزيرش در قصر قهقهه سر ميدادند که چه زيرکانه مردمان را در بخارات اسيدي خودشان غرق کرده و همگان را گوزو کرده اند

    + انسان 
    بسيجيان خامنه اي سربازان گمنام خورشيد هستند که مهم ترين رسالت شان تعجيل در فرج مولاي مولاي ماست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    منظورت همون سربازاي گمنام خورشيديه که تو فيلم حمله به کوي دانشگاه داد ميزدن که < BEZAN KHAHARESHO BEGA>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قربون سربازاي اقا با رسالتشون.
    پاسخ

    نه، چون بسيجيان خامنه اي بدنشونو خالکوبي نمي کنن، فحش رکيک نميدن، گردنبند با علامتاي خفن گردنشون نميندازن و ... اين روش ها برا بدنام کردن ديگران ديگه قديمي شده ولي وقتي طلا باشه بدلش هم هست. به اميد روزي که همه چيز اصل خودش باشه و بدليش وجود نداشته باشه. به اميد ظهور
    + f kh 

    كار شما گوش کردن و پاسخ دادن نيست كار شما فقط سخن گفتنه

    بله...اينه جنگ نرم...

    من جوابمو كه گفته بوديد منتظر باشم گرفتم

    پاسخ

    سلام. جواب شما اينه که اگه تونستي ثابت کني که توي انتخابات تقلب شده من هم قبول مي کنم که رژيم جنايت کرده و مقصر اصلي در ريختن خون بي گناهانه. روش اثبات هم خيلي آسونه: 450 هزار نفر از مردم به عنوان مجري يا ناظر پاي صندوق ها بودند. وزارت کشور هم براي اولين بار در تاريخ جمهوري اسلامي آمار آراي تک تک صندوق ها را منتشر کرده. يک نفر از اين 450 هزار نفر رو به من معرفي کن که بگه من پاي صندوق فلان مسجد يا فلان مدرسه يا ... در فلان شهر بودم و آمار آرايي که براي کانديداها شمارش کرديم با آمار آرايي که وزارت کشور از صندوق ما در سايتش قرار داده همخواني ندارد. منتظرم