• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : مقايسه وقيحانه عاشوراييان با حاميان شاه
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حقيقت زاده 
    مگه ، جز اينه - آدم مي كشيد ، حرمت امام حسين (ع) و روز عاشورا را مي شكنيد -با ربان سبز مغازه ها را تخريب مي كنيد - نامتان را مي گذاريد بسيجي سرباز امام زمان و رهبري - بعد به سبز ها و حاميالن موسوي مي تازيد !!!!!!!!- بله شما چيزي جز يك عده سلطنت طلب پوست عوض كرده نيستيد - شما چه مي فهميد اسلام چيست - چه مي فهميد انقلاب چيست -سرتان در آخور است و شبهايتان را در پايگاههاي مبتذل بسيج به صبح مي رسانيد - نيمه شب هم اگر وقت كنيند -مردم آزاري - بعد - دولت نامشروع دهم و نهم - پول انبار مي كند و ميلياردي مي دزدد و شما كماكان مشكلاتان سبز ها هستند و مايه شعفتان 9 در - حماسه 25 خرداد 1388 بود و 23 تير 1387 - ولاغير . خاك بر سر بي شعور هايي مثل تو كنند - چوب در ما تهتت . تا اين قدر دري وري نبافي . مفت خور
    پاسخ

    من هميشه کامنت هاي توهين آميز و رکيک رو حذف مي کنم ولي اين يکي رو با وجود اينکه خصوصي ارسال شده عموميش مي کنم تا همه با شمه اي از اخلاق و ادب و حقيقت(!) گويي اين حقيقت زادگان بااخلاق و ادب آشنا بشن.
    + م.رها 

    سلام اول مي خوام جواب اين دوست سه نقطه مونو بدم كه عين اسمشون ورهبشون سه نقطه اندكلنگ احداث اين راه آهن زمان آقاي رفسنجاني خورده شد متوجه هستيد چي ميگم يعني تويه اون دولت و دولتي بعد بودجه دريافت مي شده اما جناب سه نقطه همون سه نقطه تا زمان رياست جمهوري دكتر شما تا به حال شيراز رفتيد ؟خط راه اهن اون جا رو ديديد ؟من بچه ي شيرازم محض اطلا عتون مي گم هر 5 شنبه قطار حركت داره (100در100) ...

    اقاي سلحشور ملاحظه مي كنيد كه دوستان وكيل وصي تابناك هم شدن در ضمن ايشون كه رو به فردا رو نگاه مي كنند حواسشون به شكايت هاي بعد از دروغ هاي اقايون باشه

    به قول دكتر عزيز و سربلند باشيد

    پاسخ

    سلام. تشكر بابت توضيحتون. اميدوارم در مناظره هاي بعدي افرادي مسلط تر و قوي تر دعوت بشن و وقت برنامه هم كافي باشه تا افراد بتونن سريع و صريح و كامل جواب دروغ ها و شانتاژهاي طرف مقابل رو بدن
    + مهدي 

    سلام

    اقا سلحشور فكر مي كنم اگر سخنراني اقاي حميد روحاني رو كامل گوش كنيد خيلي جالبه

    به اين ادرس

    يا علي

    http://www.bachehayeghalam.ir/linkdump/012606.php

    پاسخ

    سلام آقا مهدي. خيلي ممنون. البته قبلاً‏ كمي از مطالب ايشون رو خوندم. إن شاءالله سر فرصت فايل صوتيش رو هم گوش ميدم
    + ... 
    علي رغم ادعاي مسئولان رجا و وزرات راه و گذشت 7 ماه از افتتاح؛
    قطار اصفهان - شيراز، هنوز هم وجود خارجي ندارد! + صوت
    بنا بر پرسشي كه از مركز اطلاعات رجا انجام شده و فايل صوتي آن موجود است، حركت هيچ قطاري در اين مسير وجود خارجي نداشته و از سوي ديگر، بر پايه برنامه‌اي كه سايت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران(که فايل آن در اينجا موجود است) براي بازه زماني 11/7/88 تا 24/12/88 منتشر كرده، هيچ برنامه سفري در اين مدت براي مسير اصفهان ـ شيراز وجود نداشته و مبدأ و مقصد هيچ قطاري شيراز نيست. و از سوي ديگر، خريد آنلاين و اينترنتي بليت، به دليل نبودن چنين قطاري ميسر نيست.
    سرويس اجتماعي ـ با آن كه «تابناك» به عنوان نخستين رسانه نسبت به افتتاح نمايشي انتخاباتي و عجولانه راه‌آهن اصفهان و شيراز هشدار داده بود و حتي تصاويري از اين خط راه‌آهن را منتشر كرده بود، به دنبال اظهارات اطاعت در برنامه «رو به فردا» سرپرست راه‌آهن استان فارس در واكنشي جالب، مدعي شد حركت قطارها هر دو هفته يك بار(!) انجام شده و به دليل نبود مسافر، موقتا تعطيل بوده و از 8 بهمن بار ديگر برنامه سفر برقرار خواهد بود!

    به گزارش خبرنگار «تابناك»،‌ اين اظهارات سرپرست راه‌آهن فارس در حالي است كه در اين مسير، تنها يك قطار آن هم زمان افتتاح حركت كرده و بنا بر شواهد و اسناد، ديگر هيچ قطاري در اين خط راه‌آهن مسافري جابه‌جا نكرده و بر خلاف ادعاي سرپرست راه‌آهن فارس كه مدعي شده: «قطار شيراز ـ اصفهان سيزدهم خرداد ماه امسال با سفر خانواده شهدا به حرم مطهر امام خميني (ره) آغاز شد و تا آبان امسال هر دو هفته يكبار صورت مي‌گرفت كه از آذر برنامه حركت قطار به صورت هفتگي شد و در چند روز اخير نيز به دليل كمبود مسافر اين قطار موقتاً تعطيل شد و مجدداً از هشتم بهمن اين برنامه برقرار خواهد شد.»، بنا بر پرسشي كه از مركز اطلاعات رجا انجام شده و فايل صوتي آن موجود است، حركت هيچ قطاري در اين مسير وجود خارجي نداشته و از سوي ديگر، بر پايه برنامه‌اي كه سايت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران(که فايل آن در اينجا موجود است) براي بازه زماني 11/7/88 تا 24/12/88 منتشر كرده، هيچ برنامه سفري در اين مدت براي مسير اصفهان ـ شيراز وجود نداشته و مبدأ و مقصد هيچ قطاري شيراز نيست. و از سوي ديگر، خريد آنلاين و اينترنتي بليت، به دليل نبودن چنين قطاري ميسر نيست.

    گذشته از عدم جابه‌جايي حتي يك مسافر، جز قطار مسافري افتتاحيه، اين پرسش مطرح مي‌شود كه آيا خط قطاري كه با هزينه بسيار بالايي مسافت طولاني اصفهان تا شيراز را متصل نموده، اين صرف هزينه، بازدهي اقتصادي داشته و براي هر دو هفته يك بار و يا حتي هفته‌اي يك بار، صرف چنين هزينه‌اي عقلايي و مقرون به صرفه بوده؟ و آيا اين مسير كه اكنون به دليل نبود مسافر تعطيل شده، نيازمند چنين راه‌آهني بوده است؟

    از سوي ديگر، خبرنگار «تابناك» از مركز اطلاع‌رساني رجا جوياي وجود چنين برنامه سفري شده بود، با پاسخ «اصفهان ـ شيراز اصلا قطار ندارد» روبه‌رو شد.

    گفتني است، قطار اصفهان ـ شيراز، همان‌گونه كه «تابناك» تصاوير و اخباري كه منتشر كرده بود، اين افتتاح عجولانه و شتابزده را نمايشي و انتخاباتي خوانده و نسبت به اين افتتاح كه در بوق و كرنا شده بوده، هشدار داده بود و پيرو خبر «تابناك» وزارت راه با ارسال جوابيه‌اي، خبر روشن، مبرهن و مستدل «تابناك» را تكذيب كرد!

    حال با توجه به اين موارد، خط قطاري كه وجود خارجي نداشته و پس از گذشت هفت ماه از افتتاح هم بر پايه آمار و مستندات خود رجا در راه‌آهن مبني بر عدم هيچ جابه‌جايي مسافر، اين افتتاح تنها بوي نمايشي بودن داده و با هر انتقادي كه از اين خط قطار مي‌شود، برچسب سياسي بودن و مخالفت با دولت به آن رسانه و منتقد زده مي‌شود.

    ناگفته نماند، پيشتر مسئولان رجا و وزارت راه به داير بودن حركت قطار از شيراز تأكيد كرده و به عنوان سند جابه‌جايي مسافر از شيراز به مشهد را اعلام كرده‌اند، در حالي كه اين قطار اصلا از مركز كشور عبور نكرده و از مسير قطار طبس به سمت مشهد جدا بوده‌اند! و هيچ ارتباطي ميان خط آهن شيراز ـ اصفهان و شيراز ـ مشهد وجود ندارد.
    http://www.saharyar.blogfa.com/post-254.aspx
    اين يک ترفند خيلي قديمي ست
    همان مسجد ضرار که رهبر گفت
    يعني با الگوي خودمان خودمان را خراب کنند! که نمي توانند
    + امير قيومي 
    سلام
    با مطالعه تاريخ ميفهميم که در زمان انقلاب يکي از دلايل تغيير رژيم اين بود که غرب از حمايت شاه دست برداشت و به عبارتي اونو تنها گذاشت
    غرب در زمان حلول انقلاب موضع بيطرفي فعال به نفع نيروهاي انقلابي اتخاذ کرد و حتي امريکا و انگليس در زمان تاچر و کارتر از پذيرفتن شاه خودداري کردند و اون ناچار شد علي رغم ميلش به مصر بره.
    مخالفت انگلوساکسونها با انقلاب از وقتي شروع شد که متوجه شدند انقلاب از اون چيزي که قرار بود باشه پاشو فراتر گذاشته و در راستاي منافع اونها حرکت نميکنه خصوصا بعد از گروگانگيري
    با وجود اين من معتقد به حفظ منافع ملي از طريق تکيه بر نيروهاي ملي هستم و رويکرد سيستم حاکم براي حذف بخشي از جامعه يا مردم و قرنطينه قدرت و ايجاد صف بندي خودي و غير خودي باعث تضعيف قدرت ملي و در خطر افتادن منافع ملي ميشه
    همايون جان فراموش نکنيم ايران متعلق به تمام ايرانيهاست چه ترک لر فارس عرب سني شيعه ارمني يهودي لاييک مذهبي چپ راست بالا پايين و ما وظيفه داريم تا زماني که به نظم عمومي جامعه لطمه نخورده به همه احترام بگذاريم.
    کافيه به عذر خواهي اسراييل تو اين جريان اخير از ترکيه دقت کنيم تا بفهميم حفظ منافع ملي با تکيه بر ميانه روي يعني چه! ميانه روي باعث جمع شدن تمام اقليتها در زير بيرق حاکمييت و همراهي تمام جامعه با حاکمييت که نتيجش اعتماد به نفس حکام براي حفظ منافع مليه ميشه. جامعه اينجوري ميتونه يکصدا بشه نه با خفه کردن سانسور کردن يا خاموش کردن هر صداي مخالف!
    شکي نيست ايران امروز به خاطر اتهام زدنها تحمل نکردنها بي دين خواندنها و تلاش براي حفظ قدرت به چند پاره تقسيم شده و کشور رو براي پيشرفت و حفظ منافع ملي ضعيف کرده کافيه سرمونو از زير برف در بياريم و از بالا به همه چيز نگاه کنيم مثل نگان فضا نوردها به زمين!
    به هر حال من مقايسه شما رو قبول ندارم و ميگم ما نبايد کاري به اخم و لبخند امريکا و انگليس داشته باشيم بلکه درست اون چيزي هست که به نفع منافع مليمون باشه و دعا مي کنم که بيش از اين شکاف بين جامعه پيش نياد.
    پاسخ

    سلام. با مطالعه کدوم تاريخ فهميدي اينو؟ خاطرات ژنرال هايزرو نخوندي؟ اين مقام آمريکايي تا 14 بهمن 57 توي اين کشور داشت برا حفظ حکومت شاه تلاش ميکرد. آمريکا آخر سر به بهانه بيماري شاه، اون مردک جنايت کارو برد توي کشورش و حتي برا آزادي گروگان هاي لانه جاسوسيش هم حاضر نشد شاه ايران رو به انقلابيون تحويل بده.درباره قسمت دوم نظراتتون هم قبلاً جواب دادم. متأسفانه الان وبلاگم باز نميشه آدرسشو بذارم ولي اگه توي يادداشت هاي آرشيوي بري درباره نهضت آزادي يه مطلب نوشتم فکر مي کنم عنوانش اين باشه: مغالطه درباره نهضت آزادي
    + محمدرضا انبيايي 

    قبول دارم كه مقايسه اين دو تا با هم درست نيست ولي اينو هم در نظر بگير كه تو جنبش سبز از هر طيف آدمي پيدا ميشه. به خاطر اقدامات امنيتي نادرست و بازداشتهاي مكرر و فله اي، رهبري درست و حسابي هم نداره واسه همينه كه تناقض گويي هايي پيش مي ياد.

    اگه از اول با مردم درست برخورد ميشد و خواسته هاي به حقمون براورده ميشد ، الان اوضاع اينطوري نبود.

    پاسخ

    سلام آقاي انبيايي. ممنون که ما رو قابل مي دوني و به ما سر مي زني. اگه از اول جناب ميرحسين خان به ادعاهاش در باره قانون مداري و اطاعت از رهبري عمل مي کرد و طبق توصيه مقام معظم رهبري با صبر و متانت و پيگيري قانوني رفتار مي کرد و بيانيه مي داد، الان اوضاع اينطوري نبود و به افراطي گري هاي دو طرف دامن زده نمي شد
    + محمدرضا انبيائي 
    سلام عليكم . امتحانات تموم شد شكر خدا. قول داده بودم بيام به حسابت برسمبرم ببينم چي نوشتي.