• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : بيماران سياسي و سوژه کناره گيري علّامه جوادي آملي
  • نظرات : 5 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + از دوستان شما 

    سلام

    من چند روز پيش برات خبر انتشار نشريه (همت) رو اس ام اس كردم و گفتي يه سري به وبلاگم بزن.

    1- يادت نرفته كه آقاي علامه جوادي انتخابات قبل از هاشمي حمايت كرد!!!!! (كسي كه سالهاي متمادي در انتخابات از هيچ كسي حمايت نكرد)

    2- يك كلمه دريغ از يك كلمه از ايشان و خيلي به اصطلاح نخبگان براي تبريك به برنده انتخابات پس از 22 خرداد.

    3- دريغ از حمايت از دستورات مقام عظماي ولايت در زمان مقتضي پس از برگزاري انتخابات.

    4- دريغ از محكوم كردن بسياري از اتفاقات زشت اين ماهها (البته اين اواخر كه ديگر دشمنان نابود شده اند يه سري محكوم كردن ها شروع شده كه از جمله به صدور فتواي محارب بودن سران فتنه اليته تلويحا توسط آقاي واعظ طبسي(كه رد پاي خود ايشان در اين حوادث ديده شده است !!! مي توان اشاره كرد.

    5- دريغ از تبري جستن از سران فتنه و افشاگري هاي لازم.

    6- من از مسجد ايشان و ... مطلع نيستم ولي شواهد و قراين و تجارب نشان از اطرافيان نامطلوب ايشان دارد كه از مواضع سكوت و يا عدم همراهي ايشان و ... به وضوح ديده مي شود.

    7- به نظر شما چرا طرفداران موج مرده لجني و اموي سبز طرفدار ايشان بوده و هستند، نبايد آدم به خودش شك كنه(كمي دقت در سخنان رهبري و ....)

    8-ماجراي پاسخ هاي آقاي جوادي به آن داستان فيلم كذايي آقاي احمدي نژاد و ... نيز صحت نداره!!!

    9- علامه بودن ايشان براي من و ديگران محرزه(قطعا نه از سنخ صانعي و منتظري و ...) بلكه در راستاي معارف ناب اسلام ناب محمدي ولي انتظار از شخصي با جايگاه علمي ايشان چنين رفتارهاي متناقضي نيست.

    10- مواضع ايشان را با علامه مصباح و آقاي نوري همداني مقايسه كنيد خبري به من هم بدهيد.

    11- چرا مردم خداجوي (نه از سنخ اموي) در اين تجمعات حول محور ايشان جمع نشده اند (آيا احمق اند!؟) آيا سخني گفته اند كه براي تشكر لازم به حضور درب بيت ايشان باشد كمي به آقاي نوري همداني و تبعيت از ولايت ايشان و به تازگي چفيه مقدس بسيجي و مواضع شفاف و بي نظير ايشان بيندازيد.

    12- آيا فكر نمي كنيد برخي ني خواهند اعوان و انصارشان را از دست بدهند كه اينگونه رفتار مي كنند و يا ساليان سال نمك گير فرمانده منافقين زمان(هاشمي) بوده اند.

    13- اگر ايشان خواسته و يا ناخواسته از فرماندهان سپاه هاشمي نباشد، متاسفانه ديگران ايشان را در افعال به رسميت شناخته و بايد تبري جويند.

    والسلام علي من اتبع الهدي

    استفاده کردم
    لينک شدي برادر
    + كروبي رو عشقه 

    خدا بهت عقل بده...

    اگه باور نداري آيت الله جوادي آملي مخالف سرسخت احمدي نژاده مي توني بري قم مسجدش بعد نماز ازش بپرسي اصلا قضيه ي هاله ي نورم بپرس

    من که مي دونم محاله به خودت زحمت بدي و همچين کاري بکني امثال شماها رو زياد ديدم...

    + نقال 

    واکنش مادر ندا به نمايش بسيجيان: دخترم را کشتيد، سياه‌بازي را تمام کنيد!

    شروين ناظمي - شبکه جنبش راه سبز (جرس): "مي خواهم فرياد بزنم چه مي خواهيد از دخترم؛ تو را به خدا بس کنيد، او را کشتيد حالا سياه بازي راه انداخته ايد مقابل سفارت انگليس براي چي؟" مدام اشک مي ريزد اين مادر، گريه امانش نمي دهد، او مادر ندا آقاسلطان است که اين سخنان را مي گويد. درست در لحظه اي که جماعتي را همچون زمان هاي برگزاري نمايش هاي رو حوضي خياباني جمع مي کنند، جمع کرده اند تا هنرشان را به رخ بکشند که در قتل اين دختر دست خارجي و دشمن در کار است تا شايد بتوانند شرم شان را از قتل دختران و پسران جوان ميهن پنهان کنند.


    ندا آقاسلطان در جريان اعتراضات مردمي به نتيجه انتخابات و پس از خطبه هاي آيت الله خامنه اي در نماز جمعه تهران که هشدار داده بود در اين تجمعات ممکن است برخي به دنبال اهداف تروريستي خود باشند به همراه عده اي ديگر از جوانان معترض به شهادت رسيد. انتشار فيلم چگونگي جان دادن اين دختر جوان در لحظه اي کوتاه تمام جهان را تحت تاثير قرار داد. دولت احمدي نژاد و فرماندهان نظامي تاکنون بارها اعلام کرده اند که ندا آقاسلطان توسط عوامل خارجي به قتل رسيده است.


    روز گذشته در حاليکه عده اي را تحت عنوان دانشجويان بسيجي مقابل سفارت انگليس برده بودند تا نمايش بازسازي صحنه قتل ندا آقاسلطان را به اجرا درآوردند، مادر اين شهيد جنبش سبز، عازم روزنامه ايران بود تا تکذيبيه خبر دروغ اين روزنامه را براي انتشار تحويل آنها دهد. او دقايقي با خبرنگار ما همکلام شد. خبر دروغ ايران چه بود؟ مادر ندا مي گويد: آنها به دروغ نوشته اند که من براي دادن مجوز ساخت فيلم دخترم به شبکه خبري سي ان ان پول گرفته ام. او در حالي که داغ دلش تازه شده است و اشک مي ريزد، مي گويد:" من اگر داشتم خودم پول مي دادم که فيلم دخترم را بسازند، چطور ممکن است براي ساختن فيلم دخترم پول خواسته باشم. "


    خبر روزنامه ايران و برخي سايت هاي وابسته به اقتدارگرايان که با اعتراض مادر ندا مواجه شده به اين شرح است: "با گذشت چندين ماه از واقعه قتل ندا آقاسلطان، اخيرا شبکه خبري سي‌ان‌ان در تماسي که با خانواده ندا آقاسلطان برقرار کرده از آنان خواسته با اين شبکه براي ساخت مستندي درباره زندگي دخترشان همکاري کنند. بر همين اساس، اين شبکه خبري در نخستين گام براي نشان دادن حسن‌نيت خود به خانواده آقاسلطان به آنان پيشنهاد داده با دريافت ??? هزار دلار عکس‌ها، خاطرات و فيلم‌هاي مختلف مربوط به مرحومه ندا آقاسلطان را در اختيار سي‌ان‌ان قرار دهند. بنا بر اين گزارش، سي‌ان‌ان قصد دارد با جمع‌آوري اين عکس‌ها و نيز اطلاعات بيشتر درباره ندا آقاسلطان دست به ساخت مستندي از اين واقعه دردناک زده و با وارونه کردن واقعيت، حملات بيشتري را متوجه جمهوري اسلامي کند."


    مادر ندا يکبار ديگر ماجراي چگونگي به شهادت رسيدن فرزندش را اينگونه شرح مي دهد: "من به همراه دخترم در تجمعات اعتراضي شرکت مي کرديم. روز به شهادت رسيدن فرزندم به ندا گفتم امروز نيروهاي نظامي حکم تير گرفته اند بيرون نرو. ولي دخترم اعتراض کرد و گفت: مادر! اگر من نروم، تو نروي، ديگران هم نروند، پس چه کسي بايد اين اعتراض را فرياد بزند. او به همراه استادش به تظاهرات رفت و کشته شد."

    مادر ندا مي گويد:" خودشان دخترم را کشتند، آنها يکبار که مرا تهديد به سکوت مي کردند از زبانشان در رفت که دخترم را نشان کرده بودند، آنها به من گفتند که فيلم تو و دخترت را در راهپيمايي هاي قبلي داريم. اين ادعاي آنها نشان مي دهد که آنها دخترم را نشان کرده بودند و در روز حادثه او را کشتند و حالا مقابل سفارت انگليس نمايش راه انداخته اند."


    مادر ندا در حالي به برگزاري نمايش بازسازي صحنه قتل دخترش در مقابل سفارت انگلستان در تهران معترض است که اقتدار گرايان تيم هاي رسانه اي خود را به صحنه اعزام کرده اند و تدارک وسيعي براي پوشش خبري اين مراسم ديده اند. امروز بيشتر روزنامه هاي اقتدار گرايان در صفحه اول روزنامه هايشان اين مراسم را به صورت برجسته منتشر کرده اند. کيهان در صفحه اول خود به نقل از تجمع کنندگان که آنها را دانشجو خوانده، نوشته است: "انگليس قاتل ندا آقاسلطان را براي محاکمه به ايران تحويل دهد"، روزنامه ايران نيز همراه با چاپ عکسي نوشته است: "دانشجويان در برابر سفارت انگليس اجرا کردند؛ بازسازي صحنه قتل مشکوک آقاسلطان" و روزنامه رسالت نوشته است "دانشجويان صحنه واقعي قتل ندا آقاسلطان را به تصوير کشيدند". هيچکدام از اين روزنامه ها ننوشتند که مادر و پدر ندا در لحظه اي که دانشجويان به خون خواهي ندا جمع شده بودند کجا بوده اند و موضع آنها چيست.

    خبرگزاري فارس متعلق به سپاه پاسداران، سناريوي نمايش اجرا شده در مقابل سفارت انگليس را اينگونه شرح داده است:


    " در ابتداي اين تئاتر خياباني يکي از دانشجويان به عنوان مجري شبکه bbc فارسي به ايفاي نقش پرداخت. سپس يکي ديگر از دانشجويان در نقش مامور سازمان جاسوسي انگليس MI? ماموريت آرش حجازي براي قتل ندا آقا سلطان را تشريح کرد. وي با دادن مبالغ،‌اسلحه و بيان نحوه ماموريت آرش حجازي و همچنين دادن بليت رفت و برگشت به ايران، حجازي را براي انجام ماموريت روانه ايران کرد.


    در قسمت بعدي اين تئاتر، دانشجويي که نقش آرش حجازي را بازي مي‌کرد و چهره خود را با تصوير اين فرد پوشانده بود، نحوه قتل ندا آقا سلطان را به يکي از همکارانش توضيح داد.


    قسمت بعدي اين تئاتر صحنه قتل ندا آقا سلطان بود. آرش حجازي با حضور در کنار ندا آقا سلطان وي را عليه جمهوري اسلامي و سر دادن شعار تحريک کرده و وي را به گوشه‌اي از محل قتل راهنمايي مي‌کرد. همکار وي نيز در اين زمينه او را به اين کار تشويق مي‌کرد و بعد از آن نيز هنگامي که ندا آقا سلطان در حال شعار دادن بود، همکار آرش حجازي از پشت سر وي با اسلحه‌اي که در پيراهن خود پنهان کرده بود، پشت سر ندا آقا سلطان را مورد هدف گلوله قرار داد و وي را به قتل رساند و بعد از آن سوار بر وسيله نقليه خود، از محل دور شد.


    در قسمت بعدي آرش حجازي با حضور در محل قتل با ايجاد سر و صدا و هياهو مردم را به سمت خود و جنازه ندا سوق داد و شروع به سردادن شعارهايي عليه جمهوري اسلامي کرد."