• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : انتخابات و دزد ماشين
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    1-خوب در اين آدرسي که شما داديد،متني رو شاهد بودم سراسر از اتهامات واهي و بي اساس که فقط از قلم حسين شريعتمداري و روزنامه کيهان بر مياد.
    2-اگر شواهد و مدارک مستدلي وجود داره،قبول،چرا به صورت علني ارائه نميکنيد که همه مردم از اونها آگاه بشن؟چرا فقط امت حزب الله از اونها خبر داره؟مدارک واريز دلارهاي ملک عبدالله رو ارائه کنيد.همکاري آشکار خاتمي و موسوي و کروبي رو با مثلث امريکا اسراييل و انگليس ارائه کنيد!فقط در حد تهمت براي خودتون مدرک و سند ساختيد؟
    چطور شما به راحتي ميتونيد به يک جوان پر از شور و احساسات برچسب امريکايي بودن بزنيد و دستگير کنيد و حتي جان اون رو در بازداشتگاه بگيريد؟ولي اقاي خاتمي رو با اين همه اتهام زده شده که بسيار سنگين هست و احتمالا در صورت اثبات حکم سنگيني هم داره،به راحتي از خيرش ميگذريد؟
    3-اونهايي آراي 40 ميليوني و حماسي مردم رو ناديده گرفتن،که قبل از کنفرانس مهندس موسوي در سايت هايي نظير فارس و ايرنا در ساعت قبل از 10 شب خبر پيروزي احمدي نژاد رو با کسب آراي 60% اعلام کردن.چرا حمايت اقاي جنتي رو قبل از انتخابات که به صورت علني از احمدي نژاد حمايت کردن رو توهين به شعور ملت نميدونيد؟چرا از حمايت اشکار سپاه و خط دهي راس نظام،در مورد حمايت از احمدي نژاد چيزي به زبون نمياريد؟اين حمايت ها توهين به شعور ملت نيست؟ شما فکر کرديد بقيه ملت که با شما،در مورد عقايدتون اختلاف دارن،فراموشي گرفتن و 4سال گذشته رو يادشون رفته؟
    فکر ميکنيد ما نماز جمعه 29 خرداد و حمايت صريح رهبري از احمدي نژاد در مقابل هاشمي(که نماينده تفکر اعتدال گري و حمايت گر 2کانديد ديگر بود) يادشون رفته؟اينها توهين به شعور ملت نيست؟اينها خط دهي نبود براي سرکوب مخالفين احمدي نژاد؟قاعدتا چنين حمايت علني از احمدي نژاد در مقابل اقاي هاشمي،نشان دهنده حمايت راس نظام در قبل از انتخابات از احمدي نژاد هم بوده
    5-اگر کساني آمدند و شعار جمهوري ايراني دادند،شما که با اعمال خودتون،بر روي واژه اسلام خط کشيديد