• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شجاعت مهستي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 40 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اين انتقاد هم از سوي يكي از دوستان به صورت پيام مستقيم آمده بود، گفتم شايد نظر برخي دوستان نيز چنين باشد، پيام را به اينجا منتقل كردم تا همراه ساير نظرات با جوابش در معرض قضاوت ديگران قرار بگيرد:

    سلام دوست من . مطلب وبلاگتان را خواندم. مطلب بسيار خوب و مفيدي بود و اما دو نكته:
    1- شما به عنوان يك منتقد فكر نمي كنيد ستودن يك آوازه خوان كاباره اي با الفاظي همچون {بانوي آواز ايران} چندان مناسب نباشد؟
    2- فكر نمي كنيد بااين كار داريد تبليغ ديدن شبكه هاي مبتذل ماهواره اي را انجام مي دهيد. هرچند كه به نظر من ديدن اين شبكه هاي سراسر ابتذال براي خود شما هم چندان خالي از مضره نيست. حالا مي بينيد اشكالي نداره به كسي هم مربوط نيست . ديگه تبليغ نكنيد.

    پاسخ

    عليکم السّلام برادر من.1- لفظي را که به کار بردم نقل قول از آن شبکه بود و خواستم بگويم کسي اينچنين لقبي به او داده اند، چه ماهيت پليد و ضد ديني دارد.2- در مورد تبليغ ديدن شبکه هاي ماهواره اي، در جواب نظراتي به نام « عباس»، شماره 85.185.78.41 و «جعفر»شماره 217.219.98.45 ،در مورد دليل و چگونگي ديدن آن شبکه توضيح دادم.3- صحنه هاي رقص و آواز و سکس نديدم که مضره داشته باشد. صرفاً يک ميتينگ و صحنه هاي سخنراني را ديدم و هر بار هم که صداي نحس آن زن يا صحنه هاي زنان بي حجاب شرکت کننده در مراسم پخش مي شد، از ديدن و شنيدن اعراض مي کردم.باز هم منتظر نظرات شما هستم. موفق باشيد. التماس دعا.