• وبلاگ : تكليف الهي
  • يادداشت : شجاعت مهستي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 40 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا و با سلام

    دوست گلم گفته اند ( الباطل يموت بترك ذكره ) حيف انديشه و وقت و قلم خوب و صفحه وبلاگتون نيست كه خرج اثبات بي ديني چنين موجوداتي كنيد؟ خودشان كه مردند با بي تفاوتي به آنان اجازه بدهيد يادشان هم بميرد.

    شما با اين قلم روان و استعداد خوبتان و اين نوشته هاي قبلي با ارزشتان شايسته تر است اگر به ريشه هاي انديشه هاي باطل بزنيد اين شاخ و برگهاي بي ارزش خود به خود خشك خواهند شد.

    هميشه سرافراز باشيد .

    پاسخ

    سلام حاج آقا. خوش آمديد. وقتي سوار تاکسي مي شوم و از راننده مي خواهم اين نوارش را خاموش کند و برمي گردد و مي گويد من خودم هيأتي هستم، وقتي در دوران تحصيلم در خوابگاه مي ديدم دانشجوياني که هميشه سر نماز جماعت حاضرند و در برنامه هاي مذهبي شرکت مي کنند، در شب ماه مبارک رمضان وقتشان را پاي اين قبيل برنامه ها تلف مي کنند و روحاني و مبلغ خوابگاه در ماه مبارک رمضان هم شب تا صبح با اين ها بحث مي کند و به نتيجه نمي رسد، وقتي مي بينم رفيقم که عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشکده است چنان نام برخي از اين قبيل خوانندگان را بر زبان جاري مي کند که گويي نام محبوبش را ذکر مي کند و از اتاقش صداي نحس اين ها به گوش مي رسد و ... چگونه مي توانم بي تفاوت باشم؟ و وقتي موقعيتي دست داده که ماهيت پليد و ضد دين اين ها را بشناسم و به دوستانم معرفي کنم، چرا از اين موقعيت استفاده نکنم؟