سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 707968

  بازدید امروز : 21

  بازدید دیروز : 5

تکلیف الهی

 
چون حدیثى را شنیدید آن را فهم و رعایت کنید ، نه بشنوید و روایت کنید که راویان علم بسیارند و به کاربندان آن اندک در شمار . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: پنج شنبه 93/1/28::: ساعت 3:35 عصر

صبح، ظهر، شب، نیمه شب، سحر ...

زیرنویس برنامه کودک، فیلم سینمایی، سریال، ترانه ...

خبرنگاران شبکه خبر، شبکه اول، دوم، سوم ...

در قالب نمایش، گفتگو، آگهی، مصاحبه ...

خلاصه ابر و باد و مه و خورشید و فلک را بسیج کرده اند که مردم را از دریافت یک چندرغاز 45 هزار پانصد تومانی منصرف کنند.

حالا من یک پیشنهادی به دولت تدبیر دارم که از صدا و سیما بخواهد یک چند صباحی هم این همه ظرفیت بالای خود در راه انداختن جنگ روانی علیه مردم و اجرای پروژه شرمنده سازی را درباره پولبالیست ها - به خصوص اعضای تیم هایی که از بودجه بیت المال ارتزاق می شوند- به کار ببرد.

به این ترتیب که به آن ها بگویند: آهای فوتبالیستی که پس از کلی پیس و افاده میلیارد میلیارد قرارداد می بندی! بیا و به نفع دولت تدبیر و امید، برای بیت المال، به خاطر تأمین هزینه بیمه همگانی، برای هموار ساختن راه رسیدگی بیشتر دولت به اقشار ضعیف و کم درآمد و ... (خلاصه برای هر توجیهی که این روزها برای منصرف ساختن مردم از دریافت یارانه به کار می رود) یک میلیون تومان از یک میلیارد قراردادت کوتاه بیا و نگیر. (حال بماند که حضرات در قبال دریافت این مبالغ کلان، چگونه بازی می کنند و چگونه با اخلاق و رفتار خودشان و ریش سفیدانشان به فرهنگ و تمدن این مملکت لجن می پاشند)

یا بگویند: بیایید برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان، به جای خودروی خارجی از بهترین نوع و مدل خودروی ایرانی استفاده کنید که الگویی هم برای دیگران در این زمینه شوید.

یا اصلاً اگر هم خیلی اصرار به سوار شدن خودروی خارجی دارید بیایید به نفع هرآنچه که این روزها در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و ... گفته می شود، خودروی خارجی خود را یک مدل پایین تر اتنخاب کنید و مابه التفاوتش را در اختیار دولت تدبیر و امید قرار دهید تا شاید بتواند قدری خزانه خالی- به زعم خودش- را پر کند.

دیگر از هزینه چند میلیاردی بازسازی و تغییر دکوراسیـون، فرش‌ها، لوستر‌ها و... دفتر رییس جمهور دولت خزانه خالی راستگو - که لابد الگویی هم برای سایر وزرا و معاونین و ... خواهد شد - بگذریم.

چند نفر از یارانه انصراف بدهند تا مشکل سند ماشین هشتصد میلیونی فوتبالیست‌ها حل شود؟!/ دو میلیارد تومان که پول تو جیبی بچه‌هاست!

هزینه 5 میلیاردی بازسازی و تغییر دکوراسیون دفتر روحانی

-------------------------------

برگزیده مجله پارسی نامه با عنوان: یارانه میلیاردی!


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک