سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 710054

  بازدید امروز : 151

  بازدید دیروز : 241

تکلیف الهی

 
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: یکشنبه 91/11/29::: ساعت 10:23 صبح

پس از سخنرانی روز 28 بهمن مقام معظم رهبری در جمع پرشور مردم تبریز، امروز با خبر شدیم که آقای لاریجانی از رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کردند.

اما در این آزمون تجدیدی ولایت پذیری برای بازندگان ماجراهای سریالی اخیر، ملت ایران منتظر سه عذرخواهی از جانب سران قوا هستند:

 1-      عذرخواهی از رهبر انقلاب به دلیل متأثر ساختن ایشان

2-      عذرخواهی از ملّت ایران به دلیل بر هم زدن آرامش روانی و تضییع حقوق آنان

3-      عذرخواهی سران قوا از یکدیگر با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشدید رابطه برادری با یکدیگر

بنابراین بعید می دانم این قبیل عذرخواهی های ناقص و نصفه نیمه اثر التیام بخشی برای مردم عاشق ولایت داشته باشد؛ به خصوص اینکه بارها و بارها سران قوا ماجراهایی را به صورت سلسله وار رقم زده اند که به سادگی انحراف از مسیر ولایت در آن ها کاملاً مشهود، قابل درک و قابل پیش بینی و پیشگیری بود.

ما برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی فردی را انتخاب خواهیم کرد که بدانیم شامه قوی در تشخیص انحراف از مسیر ولایت و عزمی جدی در عدم اعوجاج از این مسیر داشته باشد.

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک