سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708214

  بازدید امروز : 70

  بازدید دیروز : 13

تکلیف الهی

 
گنجی سودمندتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 90/8/6::: ساعت 6:57 صبح

پس از برگزاری کنفرانس بیداری اسلامی و سخنرانی روشنگرانه و الهام بخش مقام معظّم رهبری، تلاش های مذبوحانه ای برای تخریب شخصیت و به منظور عدم تأثیرگذاری کلام نورانی ایشان در تقویت، جهت دهی و جلوگیری از انحراف در حرکت بیداری اسلامی صورت گرفت.

این در شرایطی است که چندی قبل جناب مهاجرانی در رد تلاش های مذبوحانه برای تخریب شخصیت مقام معظم رهبری حتی از علامه مصباح یزدی هم که گفته بود: "در زندگی ایشان نمی توان یک نقطه سیاه پیدا کرد"، پا را فراتر گذاشته و اعتراف کرده بود: "من آیت‌الله خامنه‌ای را خوب می‌شناسم و می‌دانم که در تمام کارنامه‌ اقتصادی خود و اقوامش، نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری هم نمی‌توان یافت." (اعتراف مهاجرانی: قسمت اول - قسمت دوم)

و اما یک نمونه اخیر از این تلاش های سخیف را از طریق کامنتی در وبلاگم و جستجویی که پس از آن کردم متوجه شدم: "می گم این خامنه ایتونم که سیگاری از کار در اومد، طرفدار کی هستی برادر؟"

خدا رو شکر در این برهه حساسی که خفاشان شب پرست در به در به دنبال گرد پاشیدن به صورت ماه هستند تنها نقطه ضعفی که پیدا کردند این است که ایشان در گذشته سیگار و پیپ می کشیدند. برفرض که این ادعاها درست باشد و عکس ها جعلی نباشد، سؤال این است که ایشان در چه زمانی سیگار می کشید؟ عکس ها و مطالب آن ها گویای این است که ایشان قبل از دوران ریاست جمهوری شان سیگار می کشیدند و در ابتدای دوران ریاست جموری شان هم سیگار کشیدن را ترک کردند.

بسیار خوب، آن زمان که ادعا می کنند ایشان سیگار می کشید، چه زمانی بود؟ زمانی که تمام عالم و آدم و از جمله پزشکان از فوائد و محسّنات سیگار می گفتند و حتی با لباس پزشکی تبلیغ سیگار را می کردند(روزگاری که پزشکان توصیه می‌کردند سیگار بکشید!) و بعضی از علما و حتی مراجع هم با اعتماد به سخنان آن روز پزشکان سیگار می کشیدند. اما دیگر از قوّت اراده ایشان نمی گویند که به محض اینکه متوجه شد تمام این حرف ها در محسنات سیگار حرف مفت است و سیگار جز ضرر چیزی ندارد، سیگار کشیدن را ترک کرد. همانطور که شهید آوینی هم سیگار می کشید و به محض اینکه متوجه شد سیگار کشیدن در شأن یاور مهدی(عج) نیست بدون هیچ تشریفاتی برای ترک تدریجی، یکباره سیگار را ترک کرد.


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک