سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 708345

  بازدید امروز : 129

  بازدید دیروز : 72

تکلیف الهی

 
عاقل، با همانند خود الفت می گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: همایون سلحشور فرد ::: جمعه 90/3/20::: ساعت 5:24 عصر

3 سال قبل در ایام انتخابات مجلس هشتم به بهانه سنگ اندازی های موذیانه و مرموزانه سیّد محمّد خاتمی علیه رأی مردم و خواست اکثریت، در یادداشتی به سخنان ایشان در همایش تبلیغاتی هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 1380 در ورزشگاه شهید شیرودی اشاره کردم و اینک جا دارد در آستانه سالروز حماسه 22 خرداد، در سالی که قرار است انتخابات مجلس نهم برگزار شود و بالاخره به مناسبت دهمین سال جاری شدن این سخنان گهربار از لبان مبارک منادی اصلاحات و گفتگوی تمدّن ها، دوباره این سخنان را - که کمتر مورد توجه قرار گرفته است- مورد بازخوانی و بازبینی قرار دهیم* :

« ... بسیار خوب! آنچه مهم است این است که این ملّت پیروز شود. امروز هرکس بهتر و تواناتر می تواند خواست این ملّت را برآورد، بسم اللّه! به صحنه بیاید و رأی مردم را بگیرد و آنگاه همه موظف باشند به آن کسی که مردم به او رأی دادند تمکین کنند. نمی توان دم از مردم زد و در برابر رأی مردم سنگ اندازی کرد.»

22 خرداد، سالروز آشکار شدن نفاق منافقان مبارک باد.

*-  شرمنده از اینکه سر موعد مقرر نتوانستم فیلم مربوط را آماده کنم. راستش دیدم هزینه تبدیل
VHS به VCD خیلی گرون شده، آخرش مجبور شدم آن بخش مورد نظر را از تلویزیون پخش کنم و با گوشی موبایل فیلمبرداری کنم. این هم لینکش در http://fars.tv :

سخنان 10 سال قبل خاتمی

لینک دریافت


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لوگوی دوستان

 

درباره خودم


تکلیف الهی

همایون سلحشور فرد
زبان و قلم، شمشیر ماست برای دفاع از حق و حقیقت و زدن باطل؛ در ضمن کارشناس بهداشت محیط هستم و کارشناس ارشد آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت
 

حضور و غیاب

 

آوای آشنا

 

اشتراک